2012-09-25 00:01

"Oktoberfest" – šventė, tapusi milijardiniu verslu

Savaitgalį Miunchene (Vokietija) prasidėjo tradicinė, dvi savaites truksianti alaus šventė „Oktoberfest“. Per beveik 180 metų ši šventė tapo ne tik vienu seniausių ir žinomiausių festivalių pasaulyje, bet ir pelningu renginiu, pritraukiančiu milijonus turistų.

Paprastai per šią šventę Miunchene apsilanko apie 7 mln. žmonių, iš jų maždaug ketvirtadalis – užsienio turistai. Per dvi „Oktoberfest“ savaites vidutiniškai išgeriama beveik 8 mln. litrų alaus, suvalgoma daugiau nei 500.000 vištų, daugybė jaučių, kiaulių, taip pat duonos gaminių.

Tačiau upės alaus, užkandžiai, atrakcionai, karuselės, muzika ir šokiai – tai tik viena, visiems matoma linksmybių pusė.

Vokiečiai, o ypač Bavarijos regiono valdžia daugelį metų reklamavo šį renginį, investavo į festivalio prekės ženklą ir didino jo žinomumą šalyje ir užsienyje.

Dabar tai atsiperka. Į Miuncheną švęsti alaus fiestos kasmet vyksta daugiau nei milijonas užsieniečių. Dvi savaites visi miesto ir apylinkių viešbučiai bei svečių namai būna pilni, o daugelis taksi automobilių – užimti. Festivalio dalyviai Bavarijos maisto ir gėrimų pramonei, taip pat paslaugų sektoriui kasmet palieka apie milijardą eurų, jais per mokesčius vėliau papildomas ir regiono biudžetas.

***
Daugiau apie tai rašoma dienraštyje "Verslo žinios". 

 
52795
130817
52791