Prieš Eurolygos finalo ketvertą Kaune – išskirtinis renginys verslui Vilniuje

„Kartu su Eurolyga Lietuvoje organizuojame pirmąjį tokį renginį „Fandom Summit 2023“, kuris vyks gegužės 16 dieną mūsų biure, Vilniuje. Būtent tą savaitę Kaune vyks Eurolygos finalo ketvertas, todėl tikrai manome, kad kalbėti apie sportą, verslą ir gerbėjus – tinkamiausias laikas šiais metais“, – sako bendrovės UNRVLD Europos regiono vadovė Goda Šniokaitė.
UNRVLD Didžiojoje Britanijoje yra gerai žinoma agentūra, kurios klientų sąraše yra tokios įmonės, kaip „New Era Cap“, „Royal Canin“, „Smeg“ ir kitos. Labai svarbi įmonės darbo sritis – darbas su sporto organizacijomis ir klubais. UNRVLD įgyvendina projektus su „Premier League“ futbolo klubu „Crystal Palace“, organizacija „LivGolf“ bei Lietuvoje visiems gerai žinoma krepšinio lyga – Eurolyga.

„Mes mylime krepšinį, tačiau ne visada susimąstome, kaip sporto organizacijos veikia ir kaip išnaudoja naujausias technologijas, kurdamos ryšį su savo gerbėjais. Tad norime pakviesti verslo bendruomenę padiskutuoti ir pakalbėti apie krepšinį iš verslo pusės. Tai bus renginys, kuriame verslo atstovai galės pasisemti labai naudingų žinių, kaip sporto organizacijos ir klubai, išnaudodami naujausias technologijas, puoselėja ryšį su savo gerbėjais“, – pristato būsimą renginį G. Šniokaitė.
Renginio metu UNRVLD ekspertas Tomas Dougherty papasakos, kokias technologijas naudoja ir kaip padeda futbolo klubams „Crystal Palace“ ir „Southampton“ įgyvendinti jų internetinės rinkodaros tikslus. Jis kalbės apie UNRVLD ir Eurolygos bendradarbiavimą, taip pat apie internetinės rinkodaros naujoves, kurias lyga pristatys jau artimiausiu metu.
Pagrindinis renginio akcentas – panelinė diskusija, kurioje savo patirtimi dalinsis Eurolygos, UNRVLD, Kauno „Žalgiris“ ir kitų organizacijų atstovai: „Puiku, kad pavyko suburti savo srities ekspertus, kurie diskutuos ir pasidalins savo vizijomis bei idėjomis, kaip sporto organizacijos dirba su gerbėjais. Ši tema yra labai aktuali verslams, nes vienas pagrindinių jų rinkodaros tikslų – savo klientus paversti tikrais produktų ir paslaugų gerbėjais ir ambasadoriais“, – sako G. Šniokaitė
Pirmasis panelinės diskusijos dalyvis – Eurolygos skaitmeninės komunikacijos vadovas Evanas Planchonas. Evanas penkerius metus dirba su įvairiais skaitmeninės rinkodaros projektais, o kiek anksčiau nei prieš trejus metus jis prisijungė prie Eurolygos organizacijos komandos.
Diskusijoje taip pat dalyvaus jau minėtas Tomas Dougherty. Jis yra UNRVLD bendrovės plėtros vadovas, o skaitmeninės rinkodaros srityje dirba daugiau kaip dvidešimt metų. Per šį laiką Tomas prisidėjo įgyvendinant projektus tokioms bendrovėms ir organizacijoms, kaip Eurolyga, futbolo klubui „Crystal Palace“, „Red Bull“, „Formula E“, „The FA“ ir kitomis.
Trečiasis dalyvis – Kauno „Žalgiris“ rinkodaros vadovas Ignas Vyšniauskas.
Technologijos ir sportas
Kaip teigia UNRVLD Lietuvos padalinio vadovas Povilas Žarnauskas, technologijos ir sportas yra neatsiejami, tačiau daugelį metų tai buvo susiję tik su grynai sporto ir sportininkų tobulėjimo dalimi. Visgi socialiniai tinklai ir informacinės technologijos pakeitė sporto organizacijų ir klubų požiūrį į savo komunikaciją ir gerbėjus.
„Užaugo nauja karta, kurie sportą – krepšinį ir futbolą – „vartoja“ kiek kitaip, negu tai buvo prieš dvidešimt metų. Interneto, socialinių tinklų ir mobiliųjų įrenginių plėtra stipriai pakeitė sporto organizacijų darbą, nes atsirado daug naujų platformų, kur sportininkai ir sporto klubai gali bendrauti su gerbėjais. Ir, kaip mes matome, jiems sekasi labai gerai – Eurolyga ir Kauno „Žalgiris“ yra puikūs pavyzdžiai, kaip organizacijos šiam bendravimui tinkamai išnaudoja naujausias technologijas. Ar šis modelis galėtų veikti ir versle? Žinoma, kad taip, todėl ir norime į vieną erdvę pakviesti sportą ir verslą, kad pasidalintų idėjomis, o mes – technologiniais sprendimais, kurie padeda“, – sako P. Žarnauskas.
„Big data“, analitika ir socialiniai tinklai
Sporto organizacijos ir klubai vis daugiau naudojasi didžiųjų duomenų (angl. big data) ir analitikos galimybėmis, kad geriau suprastų savo gerbėjų poreikius ir elgseną. Analizuodamos gerbėjų duomenis iš įvairių šaltinių, tokių kaip socialiniai tinklai, mobiliųjų programėlių naudojimas ir bilietų pardavimai, komandos gali geriau pritaikyti savo rinkodaros strategijas ar komunikacijos metodus.
„Vartotojų įsitraukimas į sporto klubų ir organizacijų socialinius tinklus kiekvienais metais auga. Ypač didelis šuolis buvo fiksuojamas nuo 2018 iki 2020 metų, kai gerbėjų įsitraukimas į sporto organizacijų ir klubų paskyras išaugo apie 65 proc. Stipriai išaugo naudojimasis mobiliomis aplikacijomis – tiek sporto klubų, tiek ir lygų. Tad augimas yra didelis, svarbiausias klausimas – kaip tai tinkamai išnaudoti tiek klubams, tiek verslui, remiantiems sportą“, – teigia P. Žarnauskas
„Labai svarbų vaidmenį čia atlieka technologijos – nuo interneto svetainių, kurios prisitaiko prie skirtingų gerbėjų paskyrų, iki elektroninės komercijos projektų – atributikos ir bilietų pardavimų. Štai šioje srityje mes, mūsų agentūra, esame ekspertai, kurie su verslu pasidalinsime vadinamuoju „know how“, – sako Didžiosios Britanijos internetinės rinkodaros ir IT bendrovės ekspertas.
Registruotis į renginį galite: https://www.unrvld.com/events/fuelling-fandom-vilnius-symposium-with-euroleague