Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

13
  • 2025-02-12T14:21:13+02:00

    O mes įsteigėme maisto kainų tarybą.

  • 2025-02-12T14:27:05+02:00

    O mes Eurovizijos komitetą, maisto tarybą ir daug plepalų visuose valdžios sluoksniuose

  • 2025-02-12T14:38:55+02:00

    O pas mus ekonomika per greitai auga tai mes mokesčius keliame, tai šiaip trukdome verslui ir net valstybinės reikšmės projektus stabdome

  • 2025-02-12T15:17:48+02:00

    Nukrauna atsakomybe verslui gudručiai kavos gėrėejai

  • 2025-02-12T15:19:29+02:00

    Pažiūrejo kad lietuviai toliau rytuose ir pralenkė ekonomiškai, ar iš skolintu pinigu 168 mljrd €? Jei iš savu lešu tai respect didelis ir pavyzdys Lietuvai

  • 2025-02-12T15:45:21+02:00

    Mūsų kumečiai turėtų kas rytą dėkoti aukščiausiajam, kad nors vieną protingą kaimyną turim, priešingu atveju jau seniai būtumėme orkų provincija… Donaldas per praeitą kadenciją visą šalį aukščiausio lygio magistralėmis apjuosė, tuo tarpu mūsų autistai nuo Kauno iki PL sienos niekaip nesugeba per 20+ metu kelio nutiesti… Net ir atrodytų elementariame RailBaltikos bendrame infrastruktūros projekte Baltijos “tigrai” nuo 2017 m. Iki 2024 m. sugebėjo sąmatą išpūsti/išvogti net 4 kartus, nuo 6 iki 24 mlrd., o moderniu traukiniu Europą pasieksime ankščiausiai tik 2035 m. …

    • 2025-02-12T19:04:09+02:00

      I pensijas išejo sausio 13 kovotojai o traukinio i paryžiu ner

    • 2025-02-13T09:39:36+02:00

      Sąmatą išpūsti sugebėjo :D Pirmiausia reikėtų suprasti, kaip ta 6 mlrd. sąmata atsirado (išbūrė kilometro kaštus kažkur kažkada daryto projekto padauginant iš atstumu, nevertinant nei stočių, nei tiltų, o tiesiog lygioje vietoje kaštus, net neįtraukiant išpirkimo sklypų). Tada dar reikėtų pasižiūrėti, kiek brango esminiai kaštai - sklypai/žvyras/skalda/plienas/degalai/darbo. Tada nebeatrodys dirbtinai. Bet kai daugiausia ką teko statyti, yra smėlio pilis Palangos paplūdimyje, tai nusišnekėti esi pirmas. Visą šalį aukščiausio lygio magistralėmis apjuosė :D Klounas esi, ne kitaip. Magistralės ten tiesiamos kiek daugiau nei 20 metų ir tik dabar baigia pabaigti tiesti. Ir kodėl Lenkijoje tiek magistralių reikia? Lenkijoje gyvena 127 žmonės per 1 km2, o Lietuvoje 45 - beveik 3 kartus mažiau. Ir kita pusė, Lenkijoje 1000 gyventojų yra 7,3 km asfaltuoto kelio, o Lietuvoje 20,6 km, t.y. 3x daugiau. Kada lenkai pasivys asfaltuotų kelių kiekiu Lietuvą? Tokiais tempais ir iki tūkstantmečio pabaigos nepavys.

    • 2025-02-13T10:58:02+02:00

      Kalbame ne apie kaimo keliukų asfaltavimą į valdininkų sodybas ir medžioklės plotus, kuriuos dabar visa visuomenė turi išlaikyti griuvančių tiltų sąskaita, i strategines magistralines jungtis…

    • 2025-02-13T16:36:13+02:00

      Nu tai atsakiau, gyventojų tankis skiriasi 3 kartus. Dvi reikalingos magistralės - nuo Klaipėdos iki Vilniaus, nuo Lenkijos iki Latvijos (link rygos). Viskas. Ir skirtumas tarp keliukų iki medžioklės plotų ar magistralės nėra esminis, pinigai reikalingi tiek vieniems, tiek kitiems. Tad pirmiausia, žvyrkelių asfaltavimas turėtų būti nacionalinė naujieną, kartą per dešimtmetį toks įvykis. O esamų kelių, kur mažiausiai pravažiuojančių auto - nusidėvėjus dangai, išardyti, o ne naujinti.

    • 2025-02-14T09:11:33+02:00

      Tikiuosi, kad kai jau bus tas modernus traukinys, tai Europon važiuosime ne ankščiausiai, t.y. ankštai susigrūdę, bet patogiai :-):):). (Regis, tamsta iki šiol nežinote, kuo skiriasi žodžiai "ankštas" ir "ankstus", todėl ir norite važinėti ankščiausiai :)).

  • 2025-02-12T22:57:12+02:00

    Užtat mes apie 4 dienų darbo savaitę kalbam. Lenkai nieko į tai neturi.

  • 2025-02-13T14:18:09+02:00

    Lenkai labai pamaldūs laukia Dievo malones todel maziau turi

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791