2018-08-02 22:46

„Facebook“ dar vienų rinkimų testo akivaizdoje keičia taktiką

Kompanijos „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas. Leaho Milliso („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Kompanijos „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas. Leaho Milliso („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Facebook“ pastaruoju metu purto nesėkmės ir kompanijai tenka aiškintis ne tik prieš įstatymų leidėjus, bet ir bandyti sukontroliuoti dezinformacijos laviną. Šįkart testą, ar socialinis tinklas vėl taps politiniu įrankiu, teks įveikti JAV vidurio kadencijos rinkimų metu.

Antradienį socialinis tinklas „Facebook“ pranešė, kad identifikavo naują koordinuotą kampaniją, kuria buvo bandoma paveikti rinkėjus ir kurstyti nesantaiką prieš lapkričio mėnesį būsiančius JAV vidurio kadencijos rinkimus.

Socialinių tinklų milžinė antradienį pranešė, kad pašalino 32 puslapius ir paskyras iš socialinio tinklo ir „Instagram“ profilių, kurie buvo sukurti tarp 2017 m. kovo ir gegužės mėnesių tam, kad užkirstų kelią užsienio šalių įtakai JAV rinkimams. „Facebook“ užblokuotos paskyros nuo 2017 m. balandžio iki birželio nusipirko 150 reklamų, kurios vidutiniškai kainavo 11.000 USD.

52795
130817
52791