„Facebook“ dar vienų rinkimų testo akivaizdoje keičia taktiką

Antradienį socialinis tinklas „Facebook“ pranešė, kad identifikavo naują koordinuotą kampaniją, kuria buvo bandoma paveikti rinkėjus ir kurstyti nesantaiką prieš lapkričio mėnesį būsiančius JAV vidurio kadencijos rinkimus.
Socialinių tinklų milžinė antradienį pranešė, kad pašalino 32 puslapius ir paskyras iš socialinio tinklo ir „Instagram“ profilių, kurie buvo sukurti tarp 2017 m. kovo ir gegužės mėnesių tam, kad užkirstų kelią užsienio šalių įtakai JAV rinkimams. „Facebook“ užblokuotos paskyros nuo 2017 m. balandžio iki birželio nusipirko 150 reklamų, kurios vidutiniškai kainavo 11.000 USD.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai