2016-01-26 10:08

Šiemet „Adform“ priims iki 200 naujų darbuotojų

Nauji programinės įrangos kūrimo specialistai daugiausia prisijungs prie „Adform“ komandų Vilniuje ir Kaune, Varšuvoje ir Minske. VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) nuotr.
Nauji programinės įrangos kūrimo specialistai daugiausia prisijungs prie „Adform“ komandų Vilniuje ir Kaune, Varšuvoje ir Minske. VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) nuotr.
Nauja investicija šiemet leis „Adform“ padvigubinti IT specialistų skaičių ir vystyti skaitmeninės reklamos platformą bei programinę įrangą, leidžiančią automatizuoti reklamos pirkimo, analizės ir optimizavimo procesus.

Praeitą mėnesį „Adform“ paskelbė apie gautą 21,25 mln. USD investiciją iš Skandinavijos pensijų fondo „Danica“, kuri leis įmonei plėstis į naujas rinkas ir padidinti darbuotojų skaičių.

„Adform“ padidins savo programuotojų, tyrėjų ir analitikų komandas. Nauji programinės įrangos kūrimo specialistai daugiausia prisijungs prie komandų Vilniuje ir Kaune, Varšuvoje ir Minske. Taikomųjų mokslinių tyrimų bei duomenų analitikos specialistai papildys komandas Londone, Kopenhagoje ir Varšuvoje.

Danijos kapitalo IT bendrovė augti planuoja lygiomis dalimis visuose savo biuruose. „Šiemet turime ambicingų verslo plėtros planų, tad pasirinkome išplėsti esamus, o ne atidaryti naujus biurus. Nesame nustatę griežtų planų, kiek priimsime darbuotojų kiekviename biure, tačiau siekiame surasti 30-60 naujų darbuotojų į kiekvieną biurą“, - plėtros planus pristato Dainius Kniukšta, „Adform“ Technologijų plėtros vadovas. Pasak jo, darbuotojų atranka jau vyksta.

Šiuo metu „Adform“ Lietuvoje skelbia per 20 atvirų pozicijų programuotojams ir daugiau nei 10 klientų aptarnavimo, marketingo ir administracijos specialistams.

Paklaustas, kokio lygio programuotojų ieško šiam naujam plėtros etapui p. Kniukšta sako, kad labiau orientuojamasi į patyrusius savo sričių ekspertus, bet yra paruošę įdomių veiklų ir jauniems talentams. „Ieškodami IT darbuotojų itin didelių sunkumų nepastebime. Manome, kad nekils sunkumų, nes visose šalyse yra kompetetingų IT specialistų, kuriuos galime sudominti veiklos pobūdžiu, galimybėmis tobulėti ir kokybiško darbo ir laisvalaikio balanso užtikrinimu“, - sako pašnekovas.

Investicija į skaidrią rinką

„Adform“ siekia suburti dar daugiau specialistų, kurie prisidės prie nepriklausomos ir skaidrios skaitmeninės reklamos platformos kūrimo ir vystymo.

„Nuo pat įkūrimo „Adform“ orientuojasi į inovacijas ir nuolat kuria naujas galimybes ir funkcijas savo platformoje. Pripažįstame, kad mūsų galimybės kurti inovacijas priklauso nuo mūsų inovatorių, programuotojų ir tyrėjų komandų. Būtent žmonės, o ne mašinos, lemia mūsų nuolatinę sėkmę. Ypač nekantraujame pasinaudoti savo įspūdingais pastarųjų 18 mėnesių pasiekimais ir pasiūlyti skaitmeninės reklamos rinkai tai, ko jai labiausiai reikia – uždarų ekosistemų pabaigą ir skaidrius media planavimo procesus“, – sakė Jakobas Bakas, vienas iš „Adform“ įkūrėjų ir technologijų vadovas.

52795
130817
52791