VCUP sukūrė motyvacinę sistemą visiems pardavėjams

Publikuota: 2016-08-19
Prekybos centre veikia bendra visų parduotuvių personalo motyvacijos sistema. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prekybos centre veikia bendra visų parduotuvių personalo motyvacijos sistema. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Prekybos centras VCUP pirmasis Lietuvoje pradėjo taikyti motyvacines priemones visiems prekybos centre dirbantiems pardavėjams – įrengė bendrą poilsio kambarį ir ėmė organizuoti mokymus, padėsiančius geriau aptarnauti klientus bei daugiau parduoti.

Galvojant apie prekybos centro įvaizdžio gerinimą ir žinant, kad geras klientų aptarnavimas priklauso nuo darbuotojų motyvacijos ir pasitenkinimo darbo aplinka, prekybos centro VCUP vadovybė nusprendė pagerinti nuomininkų personalo darbo aplinką bei suteikti papildomų naudų, keliančių pardavėjų motyvaciją.

Daugiau komforto darbe

Pirmiausia buvo įrengtas bendras poilsio kambarys, skirtas visiems prekybos centro darbuotojams. Šioje specialioje erdvėje darbuotojai gali pasiruošti darbui, pertraukų metu pavalgyti, pailsėti ir pabendrauti tarpusavyje.

„Ši idėja kilo pastebėjus, kad prekybos centrų darbuotojai, ypatingai tie, kurie dirba prekybos „salelėse“ ar mažose parduotuvėse, pertraukų metu neturi vietos, kur galėtų jaustis patogiai: ramiai pavalgyti, persirengti ar persiauti batus, atsikvėpti. Dėl to pardavėjai savo darbe jaučiasi ne itin komfortabiliai, o tuo pačiu kenčia ne tik parduotuvės, bet ir viso prekybos centro įvaizdis. Nesunku įsivaizduoti situaciją – už prekystalio valgantį pardavėją. Nors tai yra visiškai natūralus ir kiekvieno žmogaus kasdien atliekamas veiksmas – prekybos centro lankytojui tokia situacija gali atrodyti nepriimtina, o ir pačiam darbuotojui kelia diskomfortą“, – sako Ona Nevinskienė, prekybos centro VCUP direktorė.

Jos nuomone, tai skatina viename prekybos centre dirbančių darbuotojų bendravimą ir bendradarbiavimą, kuria šiltą mikroklimatą bei padeda pasiekti geresnių prekybos rezultatų.

„Vienas kitą pažįstantys skirtingų parduotuvių darbuotojai mielai „pasidalins“ pirkėjais – neturėdami pirkėjo norimo daikto, nedvejos ir nurodys kreiptis į pažįstamą kolegą kitame prekybos centro gale. Viso to rezultatas – patenkintas pirkėjas, nejaučiantis spaudimo pirkti vienoje konkrečioje parduotuvėje ir kartu žinantis, kad iš pardavėjo sulauks reikiamos pagalbos ir patarimų, padėsiančių rasti jam asmeniškai tinkamiausią prekę“, – viliasi p. Nevinskienė.

Poilsio kambaryje pardavėjai kiekvieną savaitė vaišinami obuoliais, jiems taip pat suteikiamos specialios nuolaidos kitų prekybos centre veikiančių parduotuvių prekėms ar paslaugoms.

Pastebėjus teigiamus šios iniciatyvos rezultatus, darbuotojams pradėti organizuoti ir specialūs mokymai, kuriuos veda profesionalūs lektoriai. „Dalyvavimas seminaruose yra savanoriškas, darbuotojai noriai prisijungia - įprastai susirenka 60% prekybos centre dirbančio personalo. Tam, kad motyvacija mokymų metu įgytas žinias pritaikyti praktikoje bei profesionaliai aptarnauti klientus būtų dar didesnė, organizuojami geriausio pardavėjo rinkimai. Visą vasarą klientai kviečiami balsuoti už geriausiai juos aptarnavusį pardavėją, o konkurso laimėtojui padovanosime skrydį oro balionu“, – pasakoja p. Nevinskienė.

Nuomininkai jau įvertino

VCUP tikisi, kad pritaikius šias priemones pavyks padidinti prekybos centro darbuotojų pasitenkinimą savo darbu ir lojalumą, taip pat gerinti aptarnavimo kokybę bei motyvuoti darbuotojus kuo profesionaliau ir maloniau aptarnauti klientus. „Visa tai turėtų prisidėti prie bendro prekybos centro įvaizdžio gerinimo ir pardavimų augimo“, – įsitikinusi vadovė.

Pirmieji rezultatai – teigiami personalo atsiliepimai. „Darbuotojai darbo vietoje jaučiasi komfortabiliau ir džiaugiasi, kad yra atsižvelgiama į jų poreikius, jais rūpinamasi. Visa tai kuria pridėtinę vertę partneriams, t.y. prekybos centre įsikūrusioms parduotuvėms, – didina jų darbuotojų lojalumą ir pasitenkinimą darbu, o kartu gerina ir aptarnavimo kokybę. Pastebėjome, kad tai ne tik padeda formuoti teigiamą prekybos centro įvaizdį klientų akyse, bet ir stiprinti santykius su partneriais“, – pažymi p. Nevinskienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Kinijos rinka – kova su vėjo malūnais 1

Prekių ženklams darosi vis sunkiau apsaugoti savo ilgus metus puoselėtą intelektinę nuosavybę nuo vagysčių –...

Rinkodara
2018.12.01
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01
Antras „Lidl“ ėjimas – šį kartą su lietuviškumo korta Premium 12

Prieš kelerius metus Lietuvoje startavęs prekybos tinklas „Lild“ pirkėjų simpatijas bandė pelnyti mažesnėmis...

Rinkodara
2018.11.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau