2016-03-09 10:45

Paprastos didžiųjų pardavimų taisyklės

Patarimais dalijasi Audrius Gruodis, „Ekonominių konsultacijų ir tyrimų“ konsultantas. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Patarimais dalijasi Audrius Gruodis, „Ekonominių konsultacijų ir tyrimų“ konsultantas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ten, kur vyksta dideli sandoriai, vyksta ir ilgalaikių santykių formavimas, reikalingi kiti pardavimo įgūdžiai, atsiranda daugiau etapų ir pardavimo procesas keičiasi.

Norint tapti aukščiausio lygio pardavėju, neužtenka laimėti didelius sandorius. Vadinamieji didieji pardavimai yra tada, kai pirmieji susitikimai su klientu yra tik ilgų santykių pradžia. Net tada, kai sandoris jau būna įvykęs, viskas tik prasideda, pabrėžia Audrius Gruodis, verslo konsultacijų bendrovės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ konsultantas.

Norint pasiekti šį pardavimo lygį, reikia išmanyti tam tikrus didžiųjų pardavimų etapus. Tai kliento poreikių suvokimas, savo sprendimo pristatymas, skirtingų variantų vertinimo stadija, sprendimo priėmimo stadija ir diegimas.

52795
130817
52791