Paprastos didžiųjų pardavimų taisyklės
Norint tapti aukščiausio lygio pardavėju, neužtenka laimėti didelius sandorius. Vadinamieji didieji pardavimai yra tada, kai pirmieji susitikimai su klientu yra tik ilgų santykių pradžia. Net tada, kai sandoris jau būna įvykęs, viskas tik prasideda, pabrėžia Audrius Gruodis, verslo konsultacijų bendrovės „Ekonominės konsultacijos ir tyrimai“ konsultantas.
Norint pasiekti šį pardavimo lygį, reikia išmanyti tam tikrus didžiųjų pardavimų etapus. Tai kliento poreikių suvokimas, savo sprendimo pristatymas, skirtingų variantų vertinimo stadija, sprendimo priėmimo stadija ir diegimas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai