Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-12-11 13:05

Mokymai kaip rinkodaros dalis – pritraukia ir 100% nuolatinių klientų

Iš kairės: R. Radvilavičienė, prekių ženklo „Mr. Clay“ įkūrėja, N. Černauskaitė, „Foxy paint“ įkūrėja, ir R. Černiauskaitė, „Patrės siūlai“ įkūrėja. VŽ koliažas.
Iš kairės: R. Radvilavičienė, prekių ženklo „Mr. Clay“ įkūrėja, N. Černauskaitė, „Foxy paint“ įkūrėja, ir R. Černiauskaitė, „Patrės siūlai“ įkūrėja. VŽ koliažas.
Kai prekiaujate specifiniais produktais, kurių pasiūla yra palyginti nemaža, o didelių biudžetų reklamai neturite, viena efektyvesnių priemonių susikurti nuolatinių klientų ratą – rengti mokymus. Kai kurios VŽ kalbintos įmonės teigia, kad taip prisitraukė net ir 100% klientų.

Jei norite išmokti dainuoti, ieškote dainavimo mokytojo, jei norite išmokti tinkuoti arba megzti, elgiatės panašiai. Poreikį įgauti naujų įgūdžių, nesvarbu, norite įvaldyti naują hobį ar susiremontuoti namus, savo versle išnaudoja įvairių specifinių medžiagų gamintojai ir pardavėjai. 

Priemonės pasitelkiamos įvairios – nuo tiesioginių mokymų iki mokomųjų filmukų socialiniuose tinkluose. Visų tikslas vienas – tikimasi, kad, išmokus naudotis konkrečios įmonės medžiagomis, jos bus perkamos ir toliau. 

52795
130817
52791