Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-15 12:20
2025-09-15 11:40
2025-09-12 21:30
2025-09-12 07:53
2025-09-11 08:09
RĖMIMAS
2025-09-11 06:45
2025-09-11 05:45
2025-09-11 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Ar buvo bent vienas straipsnis VŽ, kuris nebūtų nupirktos vežėjų ašaros?
Nu bet ir juokingas komentaras- didžioji dalis straipsnių apie tai kaip kokie pasiekimai transporto sektoriuje ir kokie visi šaunuoliai, tačiau pastaruoju metu daugiau straipsnių apie transporto įmonių bankrotus. Tai reikia suprasti teisingai, čia suinvestuota ne tik į vilkikus, tačiau sandėlius, uosto plėtras, geležinkelio terminalų statybas ir t.t. Patikėk, visa tai iš mokesčių mokėtojų kišenės, o dabar sakyti- "vežėjų ašaros". Suprask paverks ir praeis, tačiau bus taip, kad turėsi daugiau bedarbių, nes perkvalifikuoti muitinės brokerius, logistus, krovos kompanijų operatorius ir t.t. truks ir pinigų ir laiko, o jie tai generuoja nemažai pajamų per mokesčius
Su viskuo ką pasakei nesiginčiju, tik per eilę metų VŽ skaitymo nemačiau straipsnio be jų ašarų. Kartais per dieną nusiperka net po du straipsnius apie tai kaip jiems blogai. Paralelė su Palangos verslininkais - kiekvienais metais blogiausi metai, o metų gale pasirodo statistika kad naujų vilkikų pardavimai vėl sumušė rekordus :)
Tiesa, bet sutik na ne šiaip dejuoja, o turi priežasčių tam. O tie vilkikų pardavimai nėra rodiklis manau, nes kiek girdėjau ekologiniai reikalavimai didėja ir važiuosi su senais vilkikais tai ten visokie mokesčiai vakaruose kaip skėriai užkapos. Nemanau, kad verslininkai šiaip investuoja į naujus vilkikus, o važiuotrų su senais, pigiausiais ir dūmais apsipylusiais "kamazais" jeigu tik galėtų, kad tik pigiau būtų.
Kamazai Dakare ima prizines vietas
Lygtai excel nekainuoja?
Transporto inovacijų asociacijos tikslai anksčiau buvo aukštesni? Šįkart laidoje skaitmenizacija nuskambėjo tyliau nei rusakalbių vairuotojų importas.