Rusijos uostuose pernai daugiausiai krito konteinerių krova, augo mineralinių trąšų

Skystų krovinių krova didėjo 3,4%, iki 436,8 mln. tonų, iš jų naftos – 7,5%, iki 256 mln. tonų, suskystintų dujų – 8,8%, iki 35,2 mln. tonų, tuo tarpu naftos produktų – menko 5,3%, iki 138,8 mln. tonų.
Sausų krovinių perkrauta 2% mažiau – 404,7 mln. tonų, krovinių konteineriuose sumažėjus 26%, iki 45,3 mln. tonų, juodųjų metalų – 15,7%, iki 24,5 mln. tonų, bet anglies krovai padidėjus 1,8%, iki 206,5 mln. tonų, grūdų – 6,4%, iki 45,1 mln. tonų, mineralinių trąšų – 25,1%, iki 24,2 mln. tonų.
Visi eksporto krovinių srautai padidėjo 1%, iki 667,5 mln. tonų, importo – sunyko 10,2%, iki 36,3 mln. tonų, tranzitinių – sumenko 5,9%, iki 60,7 mln. tonų, vietinių – išaugo 10,7%, iki 77 mln. tonų.
Krova uostuose prie Baltijos jūros sumažėjo 2,9%, iki 245,5 mln. tonų, iš jų skystų – išaugo 10,4%, iki 148,6 mln. tonų, sausų – sunyko 18,1%, iki 96,9 mln. tonų.
Krovinių srautai per Arkties uostus augo 4,4%, iki 98,5 mln. tonų, Juodosios ir Azovo jūrų – 2,7%, iki 263,6 mln. tonų, Tolimųjų Rytų – 1,5%, iki 227,8 mln. tonų, o Kaspijos – menko 13,9%, iki 6 mln. tonų.
VŽ rašė, kad Klaipėdos uoste pernai perkrauta 36 mln. t krovinių – 21% mažiau nei 2021 m. (45,6 mln. t). Tuo metu Estijos uostuose 2022 metais perkrauta 33,2 mln. t krovinių – 15,5% mažiau negu metais anksčiau.