Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

11
  • 2021-05-11T09:56:25+03:00

    Kol nedarbo lygis viršys 5%, kvotos turi būti nulinės, t.y., neturi būti leidžiama iš viso įsivežti darbuotojų iš trečių šalių.

    • 2021-05-11T10:11:11+03:00

      Tai gal eik dirbti vairuotoju, nes jų trūkumas ir nelabai kas nori dirbti. Siekiant efektyvumo turėtų apskritai nebūti jokių kvotų- ateina dirbti, moka mokesčius ir pirmyn. kokios bėdos?

    • 2021-05-11T10:18:22+03:00

      Pažiūrėkite į veidus bedarbiams. Dauguma jų prasigėrę, be gyvenimo tikslo ir visiškai patenkinti gaudami nemokamo maisto davinį ir karts nuo karto kokią pašalpėlę. Visada yra dalis žmonių, kurie nenori dirbti, tai jų ir nelieskime, tegu. Vairuotojui reikia specifinio įgūdžio, kurį gauti nėra taip lengva, todėl jaunimėlis, praradęs darbus valgyklose bei visokie dainorėliai, neturi šios kvalifikacijos ir jos negali įgauti. Tai kodėl neleisti dirbti iš trečiųjų šalių? Ypač, kad jie net LT negyvena, o pavažinėję po Europą, grįžtą į savo šalį (t.y. mes neturėsime užsieniečių getų).

    • 2021-05-12T11:40:41+03:00

      ar nors karta pasiginlinai, kodel zmogus prasigere? Ar tik matai paskutine zmogaus degradavimo faze? Ir siaip, kodel UK isstojo is ES, jei ta pigi darbo jega toks geris? Bet kartu vietiniai zmones lieka be darbo, nes vergiskom salygom pusdykiai nesutinka dirbti. Bet juk esam ES salis, tai ko trukstamos jegos nepasiima is kitu ES saliu, juk cia jokiu kvotu nereikia

  • 2021-05-11T10:30:16+03:00

    Pigių vergų tūkumas? keista...

    • 2021-05-11T12:01:06+03:00

      o ką daryti, kad pigūs "vergai" išvažiuoja iš Lietuvos į Londes ir Norges. Asmeniškai tik už darbuotojus iš kitų šalių, nes Lietuvoje nedidelis pasirinkimas.

    • 2021-05-11T12:31:04+03:00

      čia reikia pasiekt nerealias logikos aukštumas, kad leisti crony furų šeimininkams spaust algas per trečių šalių pigios išnaudojamos darbo jėgos importą, o lietuvius vairuotojus varyt emigruoti. Tai gal verčiau ne uzbekams kvotas didinti, o algas lietuviams? aaa, konkurencingumas, paketas, neturim iš ko... gal krokodilo ašarų laistytojams reiktų eit dantis išsivalyt prieš keliant tokius reikalavimus.

    • 2021-05-11T15:27:58+03:00

      sutinku, lengviausia liežuviu pamalti, bet turinčiam logistikos verslą reikia pinigus uždirbinėti, o ne tik liežuviu malti.

    • 2021-05-11T20:27:59+03:00

      tai žinoma, ir prie stoties stovinčių stogams reikia pinigus uždirbinėti, ir nepilnamečių žolės dilerių. Tai gal pasiūlykit politikams, tegu rūpinasi. Ane?

    • 2021-05-12T08:38:59+03:00

      akivaizdu, kad esat atitrūkęs nuo realybės, visiskai nesuvokiat kokia darbo rinkoje situacija.

    • 2021-05-12T11:51:31+03:00

      jau kaip megsta pasigirti transporto sektoriaus vadovai, kad moka vakarietiskus atlyginimus, tai kokia problema is kitu ES saliu idarbinti vairuotojus. Nereiktu jokiu kvotu is treciu saliu didinti. Jau kas kas, bet transportininkai puikiai ismano rinkos ekonomika. Ar man mokyti, kad jei truksta darbo jegos - reiskia keliami atlyginimai. Na leisiu sau pateikti nevykusi pvz tarkim pradedu siulyti po 100tukst eur menesini atlyginima vairuotojams. Manot, kad vis tiek bus vairuotoju trukumas? Nepatikesiu

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791