Kelias Vilnius-Kaunas pertvarkomas į automagistralę

Magistralinio kelio A1 VilniusKaunasKlaipėda ruožas nuo 10 iki 95 km pradėtas rekonstruoti pagal automagistralėms keliamus reikalavimus. Po rekonstrukcijos minėtu ruožu bus galima važiuoti 130 km/val. greičiu vasarą ir 110 km/val. greičiu žiemą.
Transporto srautas tarp Vilniaus ir Kauno magistralėje A1 yra didžiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Tad eismo sąlygų pagerinimas ir leistino greičio padidinimas tarp dviejų didžiausių šalies miestų bus svarbus tiek kelionėms Lietuvoje, tiek ir tarptautinio susisiekimo gerinimui, Susisiekimo ministerijos pranešime cituojamas Jaroslavas Narkevičius, susisiekimo ministras.
Pasak Kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, po to, kai bus įdiegtos saugaus eismo priemonės ir atlikta atskirų kelio ruožų rekonstrukcija, kelias atitiks automagistralei taikomą kategoriją. Ruože bus įrengti metaliniai apsauginiai atitvarai skiriamojoje kelio juostoje, dalyje kelio ruožų bus įrengtos tinklo tvoros nuo laukinių gyvūnų. Taip pat numatytas greitėjimo ir lėtėjimo juostų rekonstravimas, pėsčiųjų takų ir perėjų skirtingame lygyje įrengimas, greičio valdymo ir įspėjimo sistemos įrengimas, apšvietimo įrengimas bei kiti darbai.
Penkios sutartys rekonstrukcijai pasirašytos su 2 rangovais: AB Kauno tiltai tvarkys keturis ruožus, o UAB Fegda vieną. Bendra viso projekto vertė apie 42,6 mln. Eur.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti