2017-04-20 12:52

Riedėti į Kiniją neatsisako, krovinių mato Skandinavijoje

Darius Beinortas, UAB „VPA Logistics“ generalinis direktorius: „Sunkiausias uždavinys ir galvosūkis – rasti būdą, kaip konservatyvų skandinavą įtikinti vietoj Hamburgo rinktis Klaipėdą.“ Algimanto Kalvaičio nuotr.
Darius Beinortas, UAB „VPA Logistics“ generalinis direktorius: „Sunkiausias uždavinys ir galvosūkis – rasti būdą, kaip konservatyvų skandinavą įtikinti vietoj Hamburgo rinktis Klaipėdą.“ Algimanto Kalvaičio nuotr.
Konteinerius Tolimųjų Rytų kryptimi gabenti turėjusio šaudyklinio traukinio „Saulė“ projektas neįgauna planuoto pagreičio. Traukinys kol kas rieda tik iki Kazachstano, tačiau pirminės idėjos pasiekti Kiniją neatsisakoma, o jį užpildyti tikimasi šia kryptimi vežamais tranzitiniais kroviniais iš Skandinavijos.

Prieš dvejus metus naują įvairiarūšį terminalą Klaipėdoje atidariusi ir bendrą įmonę su Kazachstano verslininkais, kurie analogišką terminalą atidarė Kazachstane, įkūrusi konteinerinio traukinio „Saulė“ operatorė UAB „VPA Logistics“ vylėsi, kad tai padės užtikrinti efektyvesnę „Saulės“ veiklą, deja, projektas iki šiol buksuoja, o bendradarbiavimas su kazachais pradedamas iš naujo.

„Šiandien viską pradedame nuo balto lapo. Vėl beldžiamės į kazachų duris ir bandome jas iš naujo atidaryti. Kol kas ryškios šviesos tunelio gale dar nematome“, – atvirai sako Darius Beinortas, „VPA Logistics“ generalinis direktorius.

52795
130817
52791