Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-05-03 11:18

Iš pagrindinio verslo priedo tapo savarankiška franšize: atidarė antrą „Fresh Post“ salotų barą

Inga Tribuišienė, „Fresh Post“ įkūrėja: „Didžiausias uždavinys franšizės gavėjui yra rasti salotų barui tinkamą vietą netoli verslo centrų.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Inga Tribuišienė, „Fresh Post“ įkūrėja: „Didžiausias uždavinys franšizės gavėjui yra rasti salotų barui tinkamą vietą netoli verslo centrų.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pasitaiko, kad, siekiant supažindinti su gaminamo produkto nauda, sukurtas „priedas“ gali tapti savarankišku verslu, turinčiu tarptautinės franšizės perspektyvų.

Sostinėje veikia du salotų ir sulčių barai „Fresh Post“. Antrasis baras vakar, ketvirtadienį, atidarytas sostinės verslo centre „3 Burės“, o greitojo sveiko maisto barai plėsis ir franšizės pagrindu.

Inga Tribuišienė, „Fresh Post“ įkūrėja, sako, kad franšizės modelis, „know-how“ jau sukurti ir parengti jos gavėjams. Konfidencialumo sutartys dėl finansinių duomenų suteikimo pasirašytos su potencialiais partneriais iš Talino, Stokholmo, Paryžiaus ir Tel Avivo. Tačiau p. Tribuišienė sako, kad derėtis pradedama nuo vietos, kur franšizės teisių gavėjas kurs restoraną.

52795
130817
52791