2016-06-03 09:00

Prekybininkų atsakas „Lidl“: tobulina lojalumo programas

Lojalumo kortelių terminalų, kuriuose tinklo korteles turintys pirkėjai gali pamatyti pagal pirkimo įpročius jiems sudarytus specialius nuolaidų pasiūlymus, vaidmuo darosi vis svarbesnis, tačiau vis daugiau investuojama į mobiliąsias programėles. vladimiro ivanovo (VŽ) nuotr.
Lojalumo kortelių terminalų, kuriuose tinklo korteles turintys pirkėjai gali pamatyti pagal pirkimo įpročius jiems sudarytus specialius nuolaidų pasiūlymus, vaidmuo darosi vis svarbesnis, tačiau vis daugiau investuojama į mobiliąsias programėles. vladimiro ivanovo (VŽ) nuotr.
Klientų lojalumo didinimas – viena veiksmingiausių priemonių siekiant nukreipti pirkėjų dėmesį nuo į rinką įžengusio naujo prekybos tinklo „Lidl“. Kai kurie tinklai savo lojalumo programas jau atnaujino, kiti tai rengiasi daryti netrukus.

„Euromonitor International“ duomenimis, šiuo metu 4 didžiausi prekybos tinklai turi daugiau nei 4 mln. aktyvių lojalumo kortelių.

Pasak Renatos Saulytės, „Maxima LT“ komunikacijos vadovės, pastaruoju metu tinklas skiria prioritetinį dėmesį klientų lojalumui didinti.

52795
130817
52791