Šiuolaikinės automobilių aikštelės: šviesos faktorius

Publikuota: 2015-11-26
Statybų valdymo bendrovės „Incorpus“  direktorius Darius Čepokas: „Aikštelės statomos kuo didesnės, nes pardavimų piko metu, ypač prieš Kalėdas ar savaitgaliais jos apsprendžia  kiek pirkėjų maksimaliai gali aplankyti prekybos vietą“.
Statybų valdymo bendrovės „Incorpus“ direktorius Darius Čepokas: „Aikštelės statomos kuo didesnės, nes pardavimų piko metu, ypač prieš Kalėdas ar savaitgaliais jos apsprendžia kiek pirkėjų maksimaliai gali aplankyti prekybos vietą“.

Vakarų Europos prekybininkai tarsi aksiomą taiko mažai mūsų kraštuose žinomą taisyklę – kuo didesnė ir jaukesnė šalia prekybos centro automobilių aikštelė, tuo daugiau galimybių padidinti pelną savaitgaliais ir prieš šventes. Šviesi ir patogi automobilių parkavimo erdvė visada vilioja ir kviečia sugrįžti pirkėją.

Milžiniškų inžinerinių statinių subtilybes puikiai išmanantis statybų valdymo bendrovės „Incorpus“ direktorius Darius Čepokas atskleidžia, jog statant ir įrenginėjant prekybos centrus didelis dėmesys skiriamas automobilių stovėjimo aikštelėms, optimaliam jų išdėstymui. „Šie dalykai susiję su pirkėjų pritraukimu ir pardavimais. Aikštelės statomos kuo didesnės, nes pardavimų piko metu, ypač prieš Kalėdas ar savaitgaliais jos apsprendžia kiek pirkėjų maksimaliai gali aplankyti prekybos vietą“, – teigia statybų inžinierius.

Anot jo, būtent tokiais momentais į prekybininkų aruodus byra pelnas ir jį maksimizuoti padeda tam parengta infrastruktūra. Kita svarbi taisyklė – patogumas. Jei aikštelėje suplanuoti siauri pravažiavimai, nepatogios parkavimo vietos, o naktį jose tvyro prieblanda, pirkėjai greičiausiai suks kitur. Mieliau ieškome aiškiai išdėstytos, suprantamos ir patogios aikštelės, kur nereikia vargti manevruojant. „Įgyvendindami prekybos centrų IKEA ir „Nordika“ statybos projektus Vilniuje, didelį dėmesį skyrėme tinkamam lauko erdvių , ypač parkavimo vietų apšvietimui. Pasirinkome šiuolaikinius LED šviestuvus, dėl jų mažos eksploatavimo ir priežiūros kainos“, – sprendimą paaiškina D.Čepokas.

Modernūs apšvietimo sprendimai

Anot bendrovės „Incorpus“ vadovo, daugiau kaip 20 metų tarnaujantys šviestuvai beveik nereikalauja priežiūros. D.Čepokas pastebi, kad dar mažai kas įvertina sąnaudas aptarnaujant senesnės technologijos šviestuvus, kurių keitimui tenka kviestis brangiai kainuojantį kilnojamą bokštelį ir elektrikus.

Laurynas Zdanavičius, bendrovės „Korgas“ vykdomasis direktorius sako, jog įrengdami IKEA ir „Nordika“ prekybos centrų automobilių parkavimo erdvių apšvietimą naudojo JAV gamintojo „Cree“ moderniausius šviestuvus. „Įdiegėme gana įdomų sprendimą – kai IKEA centras yra atidarytas, jis ir visa ervdė yra apšviesti stipresniu šviesos srautu. Baigus darbą šviesos prigęsta ir tenaudojama apie 20 proc. elektros energijos“, –sako jis.

Pasak L. Zdanavičiaus, tai yra viena pirmųjų tokio dydžio automobilių stovėjimo aikštelių mūsų šalyje apšviesta taupiaisiais LED šviestuvais. Aukštai kylantys galingi lauko šviestuvai apšviečia itin didelį plotą, tad statybų valdytojams plečiant aikštelę prie „Nordika“ prekybos centro, prireikė 4 kartus mažiau šviestuvų atramų. „Pakako tik paaukštinti atramas ir šviestuvų galingumo pakako apšviesti didesnį plotą. O jis nėra mažas – visos aikštelės prie abiejų prekybos centrų išsidėstę 5 ha plote“, – patikslina jis.

Anot bendrovės „Korgas“ vadovo, pavyko sumažinti bendrą apšvietimo sistemos galingumą, tačiau išlaikytas daugiau kaip 40 liuksų vidutinis apšviestumas. Pėstiesiems skirtų takelių apšvietimas yra dar intensyvesnis. „Prekybos centro patrauklumui tinkamas apšvietimas turi didelę reikšmę. Jis iš toli traukia pirkėjus, kaip jauki, apšviesta sala tamsiais rudens ar žiemos vakarais“, – pažymi L. Zdanavičius.

Jis tikina, kad skaičiuojant tokio objekto atsiperkamumą labai svarbus šviestuvų ilgaamžiškumas, kurį užtikrinti gali tik žinomi LED technologijų gamintojai.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Triguba Lietuvos prekybos sektoriaus lygtis – sėkmę lems išskirtinumas

Lietuvos mažmeninės prekybos sektorių intensyviai veikia daugybė faktorių. Kas ir kur bus įsigyta, vis labiau...

Prekyba
2019.12.31
„Rimi“ gruodį labiausiai brango vaisiai 

Šoktelėjus infliacijos kreivei į viršų VŽ pasiteiravo prekybininkų, kurie produktai gruodį brango...

Prekyba
2019.12.31
E. parduotuvei sukurti – 3 lyderių taisyklė: konkurentų kopijavimas pasitvirtina Premium

Pirkėjas e. parduotuvėje labiausiai nenori būti nustebintas, bet kaip tada patraukti jo dėmesį, kai...

Gazelė
2019.12.30
Infliacijos kreivė gruodį šovė aukštyn: ekonomistų vertinimas  Premium

Išankstinis mėnesinis (2019 m. gruodį, palyginti su lapkričiu) vartotojų kainų pokytis, apskaičiuotas pagal...

Prekyba
2019.12.30
Vyriausybė įšaldo kompensuojamųjų vaistų kainas

Vyriausybė pirmadienį nustatė, kad visų kompensuojamųjų vaistų kainos būtų įšaldytos ir negalėtų didėti...

Prekyba
2019.12.30
Latvijos vyriausybė stoja į kovą su vaistinių monopolijomis

Latvijos sveikatos apsaugos ministerija siūlo naujai reglamentuoti vaistinių teritorinį pasiskirstymą: jei...

Verslo aplinka
2019.12.29
Teisinis reguliarimas prekybos sektoriuje: svarbiausi pokyčiai  Premium

Teisinė verslo aplinka prekybos sektoriuje, atsižvelgiant į kiekybinį 2017-2019 m. teisinių pokyčių aspektą,...

Prekyba
2019.12.29
2019 m. didžiausio skaitytojų dėmesio sulaukę straipsniai prekybos temomis 

Pristatome jums didžiausio skaitytojų dėmesio šiais metais sulaukusius „Verslo žinių“ straipsnius, kuriuose...

Prekyba
2019.12.29
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
UEFA svarsto pati internetu transliuoti Čempionų lygą Premium

Europos futbolo asociacija UEFA ketina kurti savo internetinių transliacijų paslaugą, kurią naudotų Čempionų...

Laisvalaikis
2019.12.27
Influenceris turi mėgti jus, o ne jūs - jį, arba kodėl kampanijos patiria fiasko 1

Influenceris gali atrodyti, kaip puikus kandidatas jūsų rinkodaros kampanijai – turėti gausybę sekėjų, puikų...

Rinkodara
2019.12.27
Precedentas kartelį sudariusių įmonių vadovų atsakomybės byloje Premium

Po Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo (LVAT) priimto sprendimo dėl keturių įmonių, sudariusių...

Prekyba
2019.12.27
Lapkritį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta augo 4,5%

Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2019 m.

Prekyba
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27
Prekyba: rizikų židiniai rusena globaliose rinkose, naujus kursto vietos valdžia Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių daugėja,...

Prekyba
2019.12.27
Vadovybės pokyčiai prekybos įmonėse 2019 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2019.12.26
Tikslinę auditoriją apibrėžia motyvacija, o ne demografiniai rodikliai

„Pasiūlėme naują paslaugą, bet ji nesusilaukė susidomėjimo“, „skyrėme nemažą biudžetą reklaminei kampanijai,...

Rinkodara
2019.12.26
Netradicinis produktas: kur slypi didžiausia rizika

Kas geriau – imtis tradicinio verslo ir tapti dar vienu žaidėju rinkoje, ar sugalvoti išskirtinį produktą ar...

Gazelė
2019.12.24
Apklausa: šeimos kortelės jau žinomos daugumai

Nuolaidas gausioms ir negalią turinčius vaikus auginančioms šeimoms užtikrinanti šeimos kortelė yra girdėta...

Prekyba
2019.12.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau