2016-10-28 09:00

Alaus rinką smukdė šalta vasara, „Lidl“ ir populiarėjanti blaivybė

Marius Horbačauskas, AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius: „Lidl“ nuvarė žemyn alaus kainas, nes veiklos pradžioje ji kurį laiką alų  parduodavo itin pigiai – po 29 ct.“ Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.
Marius Horbačauskas, AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius: „Lidl“ nuvarė žemyn alaus kainas, nes veiklos pradžioje ji kurį laiką alų parduodavo itin pigiai – po 29 ct.“ Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.
Trečios pagal dydį Lietuvos alaus daryklos – Kauno AB „Volfas Engelman“ – bokalas šiemet kiek tuštesnis – keliais procentais sumenko tiek devynių mėnesių pardavimai, tiek pelnas. Pasak vadovo, įmonės rezultatai atitinka bendras besitraukiančios alaus rinkos tendencijas.

„Apyvarta ir per devynis mėnesius parduotas gėrimų kiekis šiemet yra pamažėję, tačiau ir visa alaus rinka Lietuvoje šiemet yra sumažėjusi, nes vasara ir du svarbiausi alaus gamintojams mėnesiai – liepa ir rugpjūtis – šiemet buvo gerokai prastesni nei pernai. Štai rugpjūtį alaus, „Nielsen“ duomenimis, nupirkta net 13% mažiau nei per tą patį mėnesį pernai“, – kalba Marius Horbačauskas, bendrovės „Volfas Engelman“ (VE) generalinis direktorius.

Liepą–rugsėjį Kauno darykla pardavė 23,9 mln. litrų gėrimų – 6,1% mažiau nei tuo pačiu metu pernai (25,5 mln. l).

52795
130817
52791