Debiutas Honkongo biržoje – „Budweiser APAC“ pašoko 7%

Akcijų kaina biržoje prekybos sesijos pradžioje pasistiebė iki 27,40 HKD, vėliau šoktelėjo iki 28,80 HKD, kai, palyginimui, per viešą akcijų siūlymą (IPO) kaina siekė 27 HKD.
Įmonės debiutą Honkongo biržoje lydėjo įmonės vadovų komentarai, kad Azija yra didžiausia alaus rinka pasaulyje ir čia vis dar yra labai didelių galimybių augti, visų pirma, tokiose šalyse, kaip Kinija, Pietų Korėja, Indija ir Vietnamas.
Antras didžiausias
Tai buvo antras didžiausias IPO pasaulyje po gegužę vykusio pavėžėjimo paslaugų bendrovės „Uber“ IPO, per kurį pritraukta 8,1 mlrd. USD.
Per „Budweiser APAC“ IPO pritraukta 5 mlrd. USD – maždaug pusę tiek, kiek planuota pritraukti pradžioje, kai IPO norėta daryti liepos mėnesį (9,8 mlrd. USD). Pritrauktos lėšos bus panaudotos skolą grąžinimui.
„Budweiser APAC“ IPO įgyvendino tuo metu, kai IPO srautas pasaulyje jau blėsta. Ir tai tapo teigiama paspirtimi Honkongo biržai, kuri pastaruoju metu kentė dėl politinių neramumų šiame autonominiame Kinijos regione.
Honkongo akcijų rinkos indeksas „Hang Seng“ per paskutinius 3 mėnesius smukęs beveik 9%.
Nemažai žinomų įmonių pastaruoju metu atidėjo IPO vykdymo Honkonge planus.
Į šią biržą žvalgosi lietuviško kapitalo grupė „Avia Solutions Group“.