2025-01-30 05:45

Virtualių modelių era: partnerystės su prekių ženklais jų kūrėjams užtikrina milijonus

Virtualūs modeliai demonstruoja žinomų prekių ženklų drabužius. VŽ koliažas.
Virtualūs modeliai demonstruoja žinomų prekių ženklų drabužius. VŽ koliažas.
Pasaulinė influencerių rinkodaros rinka 2024 m. apytikriai pasiekė 24 mlrd. USD, o ateityje šiai sričiai skiriami biudžetai augs, vis reikšmingesnę jų dalį numatant dirbtinio intelekto (DI) sukurtiems influenceriams, rodo socialinių tinklų tyrimų, konsultacijų ir programinės įrangos platformas jungiančios bendrovės „Influencer Marketing's Hub“ prognozė.

Nuo vos 1,7 mlrd. USD bendrai pasaulyje influencerių 2016 m. gautų pajamų, kai šioje srityje buvo žengiami pirmieji žingsniai, šis sektorius kasmet sparčiai augo ir 2022 m. apytikriai jau siekė 16,4 mlrd. USD. Nuomonės formuotojų pajamos 2023-iaisiais ūgtelėjo dar 29% ir jau sudarė 21,1 mlrd. USD.

Kaip rodo „Influencer Marketing's Hub“ stebėjimai, nėra jokių ženklų, kad influencerių įtaka turėtų mažėti, priešingai – sprendimų priėmėjų apklausa rodo, kad, nepaisant sudėtingesnės ekonominės aplinkos, jie skirs dar didesnius biudžetus influencerių rinkodarai. Taigi, turint omenyje, kad 2024 m. rinkos dydis greičiausiai pasiekė 24 mlrd. USD, nekyla abejonių, kad 2025 m. bus dar sėkmingesni.

52795
130817
52791