Virtualių modelių era: partnerystės su prekių ženklais jų kūrėjams užtikrina milijonus
Nuo vos 1,7 mlrd. USD bendrai pasaulyje influencerių 2016 m. gautų pajamų, kai šioje srityje buvo žengiami pirmieji žingsniai, šis sektorius kasmet sparčiai augo ir 2022 m. apytikriai jau siekė 16,4 mlrd. USD. Nuomonės formuotojų pajamos 2023-iaisiais ūgtelėjo dar 29% ir jau sudarė 21,1 mlrd. USD.
Kaip rodo „Influencer Marketing's Hub“ stebėjimai, nėra jokių ženklų, kad influencerių įtaka turėtų mažėti, priešingai – sprendimų priėmėjų apklausa rodo, kad, nepaisant sudėtingesnės ekonominės aplinkos, jie skirs dar didesnius biudžetus influencerių rinkodarai. Taigi, turint omenyje, kad 2024 m. rinkos dydis greičiausiai pasiekė 24 mlrd. USD, nekyla abejonių, kad 2025 m. bus dar sėkmingesni.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai