„Jaguar“ atsisako ikoniško prekės ženklo: klaida ar strateginis žingsnis
Pasipylė kritika ir klausimai, ar „Jaguar“ vis dar žino, kaip parduoti automobilius
„Jaguar“, prabangių automobilių prekės ženklas, skaičiuojantis 102 m. istoriją, iki šiol žymėtas didžiosiomis raidėmis kartu su sidabriniu jaguaru ar stilizuota jo galva.
Visa tai braukiama į užmarštį: naują etapą pristato ryškiomis spalvomis rėkiantis klipas, skambios frazės, kad nuo šiol prekės ženklas nori būti matomas kaip „bebaimis, veržlus, prikaustantis dėmesį“. Automobilių gamintoja pabrėžia, kad grįžta prie savo šaknų ir įkūrėjo, sero Williamo Lyonso filosofijos, kad „Jaguar“ negali būti kieno nors kopija.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai