2024-11-25 20:08

„Jaguar“ atsisako ikoniško prekės ženklo: klaida ar strateginis žingsnis

Pasipylė kritika ir klausimai, ar „Jaguar“ vis dar žino, kaip parduoti automobilius

„Jaguar“ kampanijos nuotr.
„Jaguar“ kampanijos nuotr.
Koncernui „Tata Motors“ priklausantis britiškas prabangių automobilių prekės ženklas „Jaguar“ pristatė atnaujintą identitetą, kuris žymės koncerno transformaciją į elektromobilių segmentą. Pasak „Jaguar Land Rover“, tai – žingsnis į „naują erą“.

„Jaguar“, prabangių automobilių prekės ženklas, skaičiuojantis 102 m. istoriją, iki šiol žymėtas didžiosiomis raidėmis kartu su sidabriniu jaguaru ar stilizuota jo galva.

Visa tai braukiama į užmarštį: naują etapą pristato ryškiomis spalvomis rėkiantis klipas, skambios frazės, kad nuo šiol prekės ženklas nori būti matomas kaip „bebaimis, veržlus, prikaustantis dėmesį“. Automobilių gamintoja pabrėžia, kad grįžta prie savo šaknų ir įkūrėjo, sero Williamo Lyonso filosofijos, kad „Jaguar“ negali būti kieno nors kopija.

52795
130817
52791