„ADC*LT‘24“ nugalėtojai – „Neik į teatrą“ ir žemaičių tarmės kampanijos

Geriausiu metų reklamos darbu tarptautinė komisija pripažino agentūros „Truth“ Lietuvos nacionaliniam dramos teatrui kurtą kampaniją „Neik į teatrą“, pelniusią ir aukso žvaigždę vidaus bei lauko reklamos kategorijoje. Dizaino „Grand Prix“ skirtas dizainerei Gintarei Razmaitei už tipografijos kategorijai pristatytą šriftą „Atmeno“, kurį ji sukūrė žemaičių tarmei.
Šiemet konkurse iš viso išdalinta 8 aukso, 13 sidabro ir 19 bronzos apdovanojimų.
Gabriel Mattar, festivalio kūrybos komisijos vadovas, agentūros „Innocean Berlin“ vadovas, kalbėdamas apie pagrindinį laimėtoją, teigia, kad tai darbas, kuriam sukurti neprireikė naujausių technologinių sprendimų ar didelės apimties duomenų, bet tiesiog geros kūrybos, tiesa sakant, tiesiog trijų žodžių ir provokuojančios idėjos.
„Tai veikė prieš 20 metų, tai bus veiksminga ir dar po 20 metų“, – sako G. Mattar.
VŽ rašė, kad 2023-iųjų rudenį vykdyta Lietuvos nacionalinio dramos teatro naujojo sezono pristatymo kampanija nepaliko abejingų: iš pradžių daugelį šokiravo šūkiu „Neik į teatrą“, kurio atomazga – papildymas nuskambėjo gerokai ramiau. Tiek teatras, tiek šios reklamos kūrėjai sutartinai teigia, kad kruopščiai iš anksto suplanuota kampanija buvo itin sėkminga; nuvilnijus pirmajai stipriai kritikos bangai, teatras sugebėjo apginti savo poziciją ir laikytis plano.
Kiti laimėtojai
Grąžinti gėrimų tarą raginanti VšĮ „Užstato sistemos administratoriui“ agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ kurta kampanija „Šlamantys“, skirtingose kategorijose apdovanota 4 kartus: integruotų kampanijų kategorijoje – bronzos, internetinių video ir radijo reklamos kategorijose – sidabro, o garso dizaino ir meistrystės kategorijoje – aukso žvaigždėmis.
Šios agentūros darbas kurtas Europos parlamento rinkimams, kampanija „Nešvaistyk balso“ apdovanota už netradicinius sprendimus, pasinaudojant aplinka.
„Telia Kalėdos 2023“, kurtos agentūros „Clinic212“, pelnė prekės ženklų socialinės atsakomybės kampanijų kategorijos apdovanojimą – aukso žvaigždę ir integruotų kampanijų kategorijos sidabrą.
Agentūra „Sons & Daughters“ „Gaidelio“ prekės ženklui sukūrusi specialų riedlenčių dizainą už šią idėją apdovanota animacijos, VFX ir 3D meistrystės bei aktyvacijų ir pardavimų skatinimo kategorijų sidabru.
„Sons & Daughters ID“ darbas „AME“ kavai pelnė naujo prekės ženklo vizualinio identiteto bronzą ir iliustracijos kategorijos sidabrą.
Pakruojo dvaro spirito varyklai agentūros „Not Perfect“ kurtas gėrimo „Paskolinė“ pakuotė gavo šios kategorijos bronzą, o aktyvacijų ir pardavimų skatinimo sprendimas – auksą. Šios agentūros draudimo bendrovei „Gjensidige“ kurtas darbas „Forever“ apdovanotas sidabru televizijos ir kino kategorijoje, o jų kurta patyriminio spektaklio „Cafe Existans“ reklama įvertinta animacijos, VFX ir 3D meistrystės kategorijos bronza.
Dar 2 prizus „Grand Prix“ laimėtojams, agentūrai „Truth“ atnešė jų darbai kurti organizacijai „Blue/Yellow“. „Skaitmeniniai kariai“ apdovanoti bronzos žvaigžde interneto svetainių kategorijoje, o vienintelė pagalbos Ukrainai kampanijų kategorijos, bronzos žvaigždė skirta kampanijai, raginusiai skirti pajamų mokesčio dalį, o ne užuojautas.
Tris apdovanojimus atsiėmė dizaino studija „Andstudio“: auksine pripažinta studijos kurta vaikų maudynėms vonioje skirtų „Uoga Uoga“ produktų pakuotė, bronzomis įvertinti jų klientui „Backstage roasters“ kurtas preke?s z?enklo atnaujinimas ir miego SPA „MANA“ logotipas.
Agentūra „Milk“ pelnė 2 apdovanojimus už darbus IKEA – TV ir kino kategorijoje bronza įvertintas darbas „Vesken – fits where others don’t“, o vidaus ir išorės reklamos bronza – darbas „Kallax – everything in its place“.
Iš viso šiemetiniam konkursui buvo pateikta daugiau nei 200 paraiškų. Į finalininkų sąrašą buvo patekę 97 reklamos ir dizaino darbai.
Festivalio „Grand Prix“ darbas keliaus varžytis su visos Europos kūrėjais „ADC Europe“ festivalyje.
Į Europą keliaus ir jaunojo talento darbas – festivalio jaunųjų talentų programoje nugalėtojų pripažintas Dovydas Adomaitis. Pergalę jam pelnė „I-See“ programėlės koncepcija ir dizainas. Tai pagalbinė priemonė, kuri leidžia, silpnaregiams ir neregiams lengviau pažinti juos supantį pasaulį.