2023-09-05 08:45

„Neik į teatrą“ kūrėjai: klasika reklamoje veikia, o dramų netrūks ir toliau

VŽ koliažas: Aušra Pociūtė, LNDT komunikacijos projektų koordinatorė, Tomas Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“ strategijos vadovas.
VŽ koliažas: Aušra Pociūtė, LNDT komunikacijos projektų koordinatorė, Tomas Bartninkas, kūrybinės agentūros „Truth.“ strategijos vadovas.
Lietuvos nacionalinio dramos teatro naujojo sezono pristatymo kampanija nepaliko abejingų: iš pradžių daugelį šokiravo šūkiu „Neik į teatrą“, kurio atomazga-papildymas nuskambėjo gerokai ramiau. Tiek teatras, tiek šios reklamos kūrėjai sutartinai teigia, kad kruopščiai iš anksto suplanuota kampanija buvo itin sėkminga; nuvilnijus pirmajai stipriai kritikos bangai, teatras sugebėjo apginti savo poziciją ir laikytis plano.
  • Kampanija vadina sėkmingiausia ir ryškiausia vasaros kultūros naujiena.
  • Visas rezonansas, šurmulys buvo tikslingai suplanuotas ir lauktas.
  • Kampanijos sėkmė – ir kitų institucijų greiti bandymai pasinaudoti šlovės ir dėmesio akimirka.
  • Parodė gerą toną, kaip atlaikyti kritikos laviną ir spaudimą.

„Neik į teatrą, nes priprasi. Neik į teatrą, nes skaudės ir skaudins. Neik į teatrą, nes užsikrėsi ir t. t.“, – tai naujojo Lietuvos nacionalinio dramos teatro (LNDT) išplėstinė reklamos žinutė ir naujojo sezono pristatymas.

52795
130817
52791