„Neik į teatrą“ kūrėjai: klasika reklamoje veikia, o dramų netrūks ir toliau

- Kampanija vadina sėkmingiausia ir ryškiausia vasaros kultūros naujiena.
- Visas rezonansas, šurmulys buvo tikslingai suplanuotas ir lauktas.
- Kampanijos sėkmė – ir kitų institucijų greiti bandymai pasinaudoti šlovės ir dėmesio akimirka.
- Parodė gerą toną, kaip atlaikyti kritikos laviną ir spaudimą.
„Neik į teatrą, nes priprasi. Neik į teatrą, nes skaudės ir skaudins. Neik į teatrą, nes užsikrėsi ir t. t.“, – tai naujojo Lietuvos nacionalinio dramos teatro (LNDT) išplėstinė reklamos žinutė ir naujojo sezono pristatymas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai