2024-08-31 12:48

„Baltic Best“ festivalio apdovanojimai – dosnūs Lietuvos agentūroms

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Taline buvo išdalinti „Baltic Best“ kūrybiškumo festivalio apdovanojimai, kurie šį kartą buvo donūs Lietuvos agentūroms.

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Rud Pedersen Group” ir VšĮ „Užstato sistemos administratorius“ kampanija „Keisk tarą į šlamančius“ pelnė du aukso ir vieną sidabro apdovanojimą, o loterijos „Eurojackpot“ reklaminė kampanija „Tik be pavydo scenų“ gavo bronzos medalį reklamos socialiniuose tinkluose kategorijoje.

Kampanijos „Keisk tarą į šlamančius“ vizualas. Užstato sistemos adiministratoriaus nuotr.
Kampanijos „Keisk tarą į šlamančius“ vizualas. Užstato sistemos adiministratoriaus nuotr.

Auksą dizaino kategorijoje pelnė „Not Perfect Vilnius“ su darbu „Paskolinė“. Su šia kampanija laimėtas auksinis apdovanojimas ir tiesioginės rinkodaros bei aktyvacijų kategorijose, bronza – turinio ir komunikacijos. Aukščiausią įvertinimą „Not Perfect Vilnius“ pelnė ir su darbu nevyriausybinei organizacijai „Raudonos nosys gydytojai klounai“.

Dizaino agentūra „Andstudio“ laimėjo auksą su lietuviškos kosmetikos gamintojo „Uoga Uoga“ pakuote, taip pat bronzą su „Backstage Coffee“ kurtu darbu.

Agentūra „Autoriai“ auksą gavo kampaniją „Renkuosi mokyti“ filmų kategorijoje. Taip pat ši kampanija pelnė sidabrą ir geriausios TV reklamos kategorijoje. Grafinio dizaino kategorijoje „Autoriai“ taip pat skynė auksą su darbu, darytu kino teatrui „Daina“.

Lietuvos kultūros taryba, kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“ taip pat pelnė bronzinius apdovanojimus, o „All Caps“ – sidabrą su darbu darytu „Vaikų linijai“.

52795
130817
52791