Skaitmeninių agentūrų derlius: „Reprise Media“ liūto dalis ir peržengtos šalies sienos
- 73% pardavimų augimą pernai fiksuoja „Reprise Media“ ir pagal pajamas daugiau nei dvigubai lenkia artimiausias konkurentes.
- Konkurencija Lietuvoje skaitmeninės rinkodaros srityje – didžiulė, bet tai tik verčia visus pasitempti.
- Teigiamą impulsą skaitmeninei komunikacijai turi atnešti ir neseniai atsivėrusios reklamos galimybės „TikTok“ tinkle.
Ryškiausią šuolį per metus, beveik 73% pardavimų augimą pernai fiksuoja „Reprise Media“. Jos pajamos 2023 m. pasiekė 19,75 mln. Eur ir daugiau nei dvigubai lenkia artimiausias konkurentes.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai