2024-08-07 05:45

Skaitmeninių agentūrų derlius: „Reprise Media“ liūto dalis ir peržengtos šalies sienos

Arijus Kirdeikis, „Reprise Media“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Arijus Kirdeikis, „Reprise Media“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Skaitmeninėms agentūroms pastarieji metai buvo ganėtinai permainingi: be stipriai augusios lyderės „Reprise Media“, vos kelioms agentūroms iš dešimtuko pavyko fiksuoti reikšmingesnį šuolį į viršų, traukėsi pelningumo rodikliai.
  • 73% pardavimų augimą pernai fiksuoja „Reprise Media“ ir pagal pajamas daugiau nei dvigubai lenkia artimiausias konkurentes.
  • Konkurencija Lietuvoje skaitmeninės rinkodaros srityje – didžiulė, bet tai tik verčia visus pasitempti.
  • Teigiamą impulsą skaitmeninei komunikacijai turi atnešti ir neseniai atsivėrusios reklamos galimybės „TikTok“ tinkle.

Ryškiausią šuolį per metus, beveik 73% pardavimų augimą pernai fiksuoja „Reprise Media“. Jos pajamos 2023 m. pasiekė 19,75 mln. Eur ir daugiau nei dvigubai lenkia artimiausias konkurentes.

52795
130817
52791