Skaitmeninių agentūrų derlius: „Reprise Media“ liūto dalis ir peržengtos šalies sienos

- 73% pardavimų augimą pernai fiksuoja „Reprise Media“ ir pagal pajamas daugiau nei dvigubai lenkia artimiausias konkurentes.
- Konkurencija Lietuvoje skaitmeninės rinkodaros srityje – didžiulė, bet tai tik verčia visus pasitempti.
- Teigiamą impulsą skaitmeninei komunikacijai turi atnešti ir neseniai atsivėrusios reklamos galimybės „TikTok“ tinkle.
Ryškiausią šuolį per metus, beveik 73% pardavimų augimą pernai fiksuoja „Reprise Media“. Jos pajamos 2023 m. pasiekė 19,75 mln. Eur ir daugiau nei dvigubai lenkia artimiausias konkurentes.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai