2024-07-19 05:45

„Kaunastic“ keičia „Kaunas IN“: ambicijos tapti traukos centru Baltijos šalyse

Iš kairės – naujasis Kauno miesto turizmo, verslo ir investicijų plėtros agentūros ženklas, šį rugpjūtį Dariaus ir Girėno stadione koncertuosianti britų muzikos žvaigždė Edas Sheeranas. VŽ, „Scanpix“, BNS nuotr.
Iš kairės – naujasis Kauno miesto turizmo, verslo ir investicijų plėtros agentūros ženklas, šį rugpjūtį Dariaus ir Girėno stadione koncertuosianti britų muzikos žvaigždė Edas Sheeranas. VŽ, „Scanpix“, BNS nuotr.
Kauno miesto turizmo, verslo ir investicijų plėtros bei tarptautinės miesto rinkodaros agentūra keičia savo veidą ir nuo šiol vadinsis „Kaunas IN“.
  • Naujas pavadinimas pristatytas, tačiau nebus visiškai atsisakoma ir „Kaunastic“, turinčio linksmą gimimo istoriją.
  • Miestų vizualiniai identitetai visada yra kompleksiška ir sudėtinga užduotis.
  • Kauno ambicijos lenkia Lietuvos ribas, siekia tapti regioniniu sporto ir kitų renginių organizavimo centru.

Pasak Tado Stankevičiaus, agentūros vadovo, per daugelį metų Kaunas išgyveno daugybę skirtingų raidos etapų – nuo trūkumų taisymo ir bandymų pasivyti kitus miestus iki tapimo vienu iš didžiausią potencialą turinčių miestų, todėl ir agentūros poreikis atsinaujinti – savalaikis ir labai natūralus. 

52795
130817
52791