„Kaunastic“ keičia „Kaunas IN“: ambicijos tapti traukos centru Baltijos šalyse

- Naujas pavadinimas pristatytas, tačiau nebus visiškai atsisakoma ir „Kaunastic“, turinčio linksmą gimimo istoriją.
- Miestų vizualiniai identitetai visada yra kompleksiška ir sudėtinga užduotis.
- Kauno ambicijos lenkia Lietuvos ribas, siekia tapti regioniniu sporto ir kitų renginių organizavimo centru.
Pasak Tado Stankevičiaus, agentūros vadovo, per daugelį metų Kaunas išgyveno daugybę skirtingų raidos etapų – nuo trūkumų taisymo ir bandymų pasivyti kitus miestus iki tapimo vienu iš didžiausią potencialą turinčių miestų, todėl ir agentūros poreikis atsinaujinti – savalaikis ir labai natūralus.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai