2023-12-06 06:45

Prekybininkų kovos įkaito iki raudonumo: „Iki“ ir „Lidl“ svaidosi žaibais

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Daug diskusijų sukėlusia lyginamąja kampanija šiuos metus pradėjęs prekybos tinklas „Lidl“, juos baigia dar viena reklamos serija – lygina populiariausių prekių krepšelį savo bei konkurentų tinkluose: „Maximoje“ bei „Iki“. Pastaroji „Lidl“ atsakė šmaikščiu ir ironišku žingsniu savo reklamoje, į kurį ne mažiau skambiai netruko sureaguoti ir „Lidl“.

Papildyta skyreliu Ironišką „Iki“ padėką vėl lydi „Lidl“

VŽ primena, kad dėl šių metų pradžios kampanijos „Lidl“, kurioje prekybininkė lygino savo privačius prekių ženklus su gerai žinomais vardais („Dvaro“, „Arimex“, „Heinz“ ir kt.), tenka minti teismų slenkstį. Už lyginamąją reklamą kassavaitiniuose leidiniuose „Lidl“ sulaukė 100.000 Eur baudos iš Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos, bemaž 50.000 Eur kompensaciją teisme dėl prekės ženklo dizaino naudojimo reklamoje prisiteisė ir UAB „Pieno žvaigždės“. Abu sprendimai yra apskųsti aukštesnės instancijos teismuose.

52795
130817
52791