Brangus „Lidl“ reklamos žingsnis: sulaukė dviejų nepalankių sprendimų, bet tęsia kovą
- Kokios yra jautriausios vietos, planuojant lyginamąją reklamą.
- Kada galima naudoti konkurento prekių ženklą reklamoje.
- VVTAT po 100.000 Eur baudas už Reklamos įstatymo pažeidimus yra skyrusi degalinių tinklui „Circle K“ ir prekybos tinklui „Lidl Lietuva“.
VŽ primena, kad reklamos kampanijoje „Lidl“ lygino prekių ženklo „Dvaro“ varškės ir savo privataus prekių ženklo „Pilos“ pieno produktų rinkinio kainas. Vėlesnėse lyginamosiose reklamose atsidūrė „Arimex“ riešutai, taip pat padažai „Heinz“, ledai „Ingman“ ir kt.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai