2023-11-10 06:45

Brangus „Lidl“ reklamos žingsnis: sulaukė dviejų nepalankių sprendimų, bet tęsia kovą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šiuos metus skambia reklamos kampanija pradėjęs prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ sulaukė dviejų nepalankių sprendimų, tačiau juos ginčija ir toliau mina teismų slenksčius: prekybininkė apskundė ir Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos skirtą 100.000 Eur baudą, ir bemaž 50.000 Eur kompensaciją, kurią teisme prisiteisė UAB „Pieno žvaigždės“.
  • Kokios yra jautriausios vietos, planuojant lyginamąją reklamą.
  • Kada galima naudoti konkurento prekių ženklą reklamoje.
  • VVTAT po 100.000 Eur baudas už Reklamos įstatymo pažeidimus yra skyrusi degalinių tinklui „Circle K“ ir prekybos tinklui „Lidl Lietuva“.

VŽ primena, kad reklamos kampanijoje „Lidl“ lygino prekių ženklo „Dvaro“ varškės ir savo privataus prekių ženklo „Pilos“ pieno produktų rinkinio kainas. Vėlesnėse lyginamosiose reklamose atsidūrė „Arimex“ riešutai, taip pat padažai „Heinz“, ledai „Ingman“ ir kt.

52795
130817
52791