2023-07-18 16:10

Kai girdi klientą, nauji į duris pasibeldžia patys – mažųjų agentūrų sėkmės receptai

Iš kairės: Algirdas Orantas, „Critical“ vadovas, Eglė Šlipaitytė, „Children“ vadovė, Motiejus Gaigalas, agentūros „Bold brands“ strategas, ir Renata Šarkauskaitė, „Marios Agency“ kūrybos direktorė. VŽ koliažas.
Iš kairės: Algirdas Orantas, „Critical“ vadovas, Eglė Šlipaitytė, „Children“ vadovė, Motiejus Gaigalas, agentūros „Bold brands“ strategas, ir Renata Šarkauskaitė, „Marios Agency“ kūrybos direktorė. VŽ koliažas.
VŽ apžvelgia, kaip metus užbaigė dizaino ir mažesnės kūrybinės reklamos agentūros. Absoliuti dauguma jų fiksuoja pardavimų šuolį viršų. Susitraukimo agentūros nemato ir šiemet – klientai tapo atsargesni, labiau skaičiuoja, planuoja veiksmus, tačiau darbų pynė nemažėja.
  • Gyvename dvejopoje realybėje: nuolat skaitome, girdime apie susitraukimą, tačiau, žvelgiant į darbus ir klientų biudžetus, to nematyti.
  • Sparčiausią augimą per metus fiksuoja kūrybinė agentūra „Children“.
  • Kelia sau tikslą pirmiausia bendradarbiauti su tais prekių ženklais, kuriems svarbu socialinė atsakomybė.
  • Mina ir stereotipus, kad pagrindinį užsakymų srautą agentūroms generuoja keli esminiai reklamos rinkos banginiai.
  • Neskirstyti idėjų ir klientų į „saugius“ bei „drąsius“.

Pagal pardavimų apimtį gerokai atsiplėšusi nuo konkurentų iš dizaino paslaugų agentūrų yra „Critical“, pernai susijungusi su save supratimo agentūra vadinančia „Xwhy“ (UAB „Theoria“).

52795
130817
52791