Kai girdi klientą, nauji į duris pasibeldžia patys – mažųjų agentūrų sėkmės receptai

- Gyvename dvejopoje realybėje: nuolat skaitome, girdime apie susitraukimą, tačiau, žvelgiant į darbus ir klientų biudžetus, to nematyti.
- Sparčiausią augimą per metus fiksuoja kūrybinė agentūra „Children“.
- Kelia sau tikslą pirmiausia bendradarbiauti su tais prekių ženklais, kuriems svarbu socialinė atsakomybė.
- Mina ir stereotipus, kad pagrindinį užsakymų srautą agentūroms generuoja keli esminiai reklamos rinkos banginiai.
- Neskirstyti idėjų ir klientų į „saugius“ bei „drąsius“.
Pagal pardavimų apimtį gerokai atsiplėšusi nuo konkurentų iš dizaino paslaugų agentūrų yra „Critical“, pernai susijungusi su save supratimo agentūra vadinančia „Xwhy“ (UAB „Theoria“).
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai