Kai girdi klientą, nauji į duris pasibeldžia patys – mažųjų agentūrų sėkmės receptai
- Gyvename dvejopoje realybėje: nuolat skaitome, girdime apie susitraukimą, tačiau, žvelgiant į darbus ir klientų biudžetus, to nematyti.
- Sparčiausią augimą per metus fiksuoja kūrybinė agentūra „Children“.
- Kelia sau tikslą pirmiausia bendradarbiauti su tais prekių ženklais, kuriems svarbu socialinė atsakomybė.
- Mina ir stereotipus, kad pagrindinį užsakymų srautą agentūroms generuoja keli esminiai reklamos rinkos banginiai.
- Neskirstyti idėjų ir klientų į „saugius“ bei „drąsius“.
Pagal pardavimų apimtį gerokai atsiplėšusi nuo konkurentų iš dizaino paslaugų agentūrų yra „Critical“, pernai susijungusi su save supratimo agentūra vadinančia „Xwhy“ (UAB „Theoria“).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai