Metų CMO – „PHH Group“ rinkodaros vadovė G. Vilkė

    Publikuota: 2023-05-25
    Giedrė Vilkė, „Pigu Hobby Hall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“, rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
    svg svg
    Giedrė Vilkė, „Pigu Hobby Hall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“, rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

    Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) skelbia devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją. Šį kartą Metų CMO titulą pelnė „PHH Group“ rinkodaros vadovė Giedrė Vilkė. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję rinkodaros vadovai.

    „Šių metų nugalėtoja G. Vilkė parodė, kad strateginė rinkodaros lyderystė įmonėje, klientų pasitenkinimui kuriami strateginiai pokyčiai, asmeninis ir visapusis marketingo komandos įsitraukimas yra neatsiejami nuo verslo ir profesinės sėkmės. Sveikiname Giedrę ir džiaugiamės, kad Lietuvos rinkoje yra demonstruojami tokio aukšto lygio profesionalumo standartai“, – teigia „Metų CMO’23“ komisijos narė, rinkodaros profesionalė ir „Metų CMO’20“ Raimonda Gudaitė.

    Konferencijoje papildomomis nominacijomis apdovanoti dar 4 rinkodaros vadovai iš geriausiųjų TOP 10-uko.

    Apdovanojimą už skaitmeninę transformaciją pelnė „Delfi“ rinkodaros skyriaus vadovas Irmantas Matilionis. Apdovanojimas už prekės ženklo stiprinimą įteiktas Šiaulių banko grupės pardavimų, rinkodaros ir komunikacijos direktoriui Pauliui Pociui.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Komisijos sprendimu metų proveržiu tapo ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rinkodaros vadovė Laura Vaišnorė.

    Už efektyvumą apdovanotas „Omnisend“ rinkodaros vadovas Evaldas Mockus.

    CMO laimėtojai.
    CMO laimėtojai.

    G. Vilkė: tarp lojalumo ir patirties

    G. Vilkė, „Pigu Hobby Hall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“, rinkodaros vadovė, neseniai kalbėjo, kad neretai prekių ženklai pernelyg susikoncentruoja į lojalumo programų kūrimą, jų tobulinimą ir primiršta, kad tikrąjį vartotojo lojalumą lemia visa pirkėjo kelionė su prekių ženklu: nuo tinkamo pasiūlymo pateikimo, aptarnavimo iki patirties jau įsigijus produktą.

    Pasak jos, apskritai derėtų kelti klausimą, ar egzistuoja lojalumas prekių ženklams, ir ypač, ar jo galima tikėtis e. komercijoje.

     

    Giedrė Vilkė, „Pigu Hobby Hall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“, rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
    Giedrė Vilkė, „Pigu Hobby Hall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“, rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

    „Ar nuolaida gali paskatinti lojalumą? Ne. Svarbiausia yra pasiūlymas, asortimentas, kuris iš tiesų domina klientą: už tinkamą kainą, per tinkamą pristatymo laiką, kartu sudarant patogią galimybę įsigytą prekę grąžinti. Nuolaida ar palanki siūloma kaina nėra svarbiausia lojalumo priežastis. Pirmiausia vartotojas žiūri, ar jam pasiūlymas yra patrauklus, ar prekė yra tinkama. Geros, tinkamos prekės ar paslaugos yra pagrindas, ant kurio turi būti statomas lojalumas, o ne atvirkščiai“, – dar kartą akcentuoja G. Vilkė.

    Ribos tarp tipažų nyksta

    Apžvelgdama šių metų laureatus, viena iš komisijos narių Lineta Ramonienė pristatė tris svarbiausius tipažus, kurie sudaro CMO vaidmenį šiuolaikinėse organizacijose.

    „Remiantis „Brain & Company“ įžvalgomis, pirmasis tipažas – tai kūrybiškas protestuotojas, griaunantis nusistovėjusias normas ir pasiryžęs inovacijoms, taip didindamas įmonėms pajamas. Šis tipažas reikalauja atkaklumo, ryžto ir stiprių lyderystės bruožų. Antrasis CMO tipažas – tai profesionalus vadovas su bendrinėmis vadovavimo kompetencijomis, kaip motyvuoti save ir savo komandą, užsibrėžti ir siekti tikslų, matuoti sėkmę ir nesėkmes. Trečiasis – skaitmenizacijos guru, kuris mėgaujasi duomenimis, juos įgalina ir iš to uždirba“, – pasakojo L. Ramonienė.

    Pasak ekspertės, palaipsniui ribos tarp šių tipažų susilieja. Nors jie yra skirtingi ir dažniausiai siejami su skirtingomis industrijomis, vienalytis CMO vaidmuo šiuolaikinėse organizacijose nebeegzistuoja.

    „Į pokalbius ir diskusijas kiekvienas CMO atsineša išskirtinių kompetencijų reikalaujantį savo sektoriaus kontekstą. Smagu, kad šių metų CMO rinkimuose išvydome visus tipažus, o kai kuriuose kandidatuose – ir stiprų balansą tarp visų pagrindinių CMO vaidmenų“, – teigė L. Ramonienė.

    Lino Šiautkulio, „BPN Intense“ vadovo ir LiMA valdybos pirmininko, vertinimu, marketingo vadovo vaidmuo organizacijoje auga ir yra neatsiejama sėkmingos organizacijos dalis: „Tai – žmogus dirigentas, lyderis, kurio sugebėjimas vadovauti komandai lemia organizacijos sėkmę. Todėl džiugu, kad turime tiek daug tikrai stiprių vadovų“.

    Giedrius Juozapavičius, „Metų CMO’23“ komisijos narys, rinkodaros konsultantas, pastebi, kad šiemet Metų CMO vadovo rinkimuose komisijos atrinkti geriausieji demonstruoja brandžias ir kompetentingas savybes, o individualių pokalbių su komisija metu aiškiai buvo matyti kandidatų lyderystė: „Gerąja prasme nustebino, kad TOP 10 turime ir viešojo sektoriaus, mokslo įstaigų marketingo vadovus. Tai rodo vis labiau augančią marketingo svarbą“.

     

     

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Karas pakeitė požiūrį: kitų gerovei neaukoja tik trečdalis Lietuvos 1

    Lietuvos žmonių poreikis prisidėti prie kitų žmonių gerovės pastaraisiais metais labai pasikeitė. Tyrimo...

    Rinkodara
    2023.06.04
    „IAB Europe“: tarp Baltijos šalių skaitmeninės reklamos biudžetai didžiausi Lietuvoje

    Nepaisant ekonominio ir politinio nestabilumo, skaitmeninės reklamos išlaidos Europoje išaugo 9,8% iki 86...

    Rinkodara
    2023.06.04
    NATO viršūnių susitikimo Vilniuje komunikacijos kampanijoje – vienybės žinutė

    Iki vieno didžiausių ir svarbiausių renginių Lietuvoje, NATO viršūnių susitikimo Vilniuje, liko kiek daugiau...

    Rinkodara
    2023.06.03
    E. prekyba: didžiausios apsipirkimo kliūtys ir lyderiaujantys prekių ženklai Premium

    Pandemija neišmokė lietuvių pirkti maisto internetu – daugiau nei pusė šalies gyventojų maisto internetu...

    Prekyba
    2023.06.02
    „Lidl Plus“ lojalumo programa – su naujais partneriais 2

    Nuo šiol „Lidl Plus“ lojalumo programėlėje klientai ras ne tik specialius pasiūlymus ir nuolaidų kuponus...

    Rinkodara
    2023.06.02
    „Bitė“ išsirinko komunikacijos partnerius

    Skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Infes“ atsinaujina: keičia pozicionavimą ir vizualinį identitetą

    Dešimtmetį Lietuvoje dirbanti įmonė „Infes“ atsinaujina ir pristato naują vizualinį identitetą, prekės ženklo...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Pigu“ paliekanti „Metų CMO 2023“ G. Vilkė: lyderiai kraujuoja labiausiai Premium 7

    Tik atrodo, kad lyderiu būti lengva, sako Giedrė Vilkė, neseniai atsiėmusi „Metų CMO 2023“ titulą, „Pigu...

    Rinkodara
    2023.06.01
    TOP 10 podkastų gegužę: „Pigu“, „Plus plus plus“, „Avia Solutions Group“ verslo užkulisiai, energetika, vadyba

    Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių tinklalaidžių TOP 10.

    Rinkodara
    2023.06.01
    Išrinkti „PR Impact Awards 2023“ finalininkai

    Šiemet „PR Impact Awards 2023“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – iš 164 besivaržiusių komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.31
    S. Abraškevičius vadovaus „Lietuvos draudimo“ komunikacijai

    Naujasis vadovas bus atsakingas už „Lietuvos draudimo“ išorinę ir vidinę komunikaciją bei ryšius su...

    Vadyba
    2023.05.31
    Mėnesio prekių ženklai: nuo savo vardo apsaugos iki peštynių dėl to paties pavadinimo Premium

    Valstybinis patentų biuras (VPB) šių metų balandį įregistravo 174 naujus prekių ženklus, tai 25% daugiau nei...

    Rinkodara
    2023.05.31
    TOP sėkmingiausių naujų prekių ženklų formulė: nuo žinomo vardo iki nostalgijos Premium

    Tris sėkmingiausius ir perkamiausius 2022 m. į rinką įvestus produktus jungianti formulė – ilgamečių prekių...

    Rinkodara
    2023.05.30
    Partnerystės su agentūromis: nereikia šypsenos prie stalo, o už durų – keiksnojimo Premium

    Didieji prekių ženklai paprastai turi ne vieną partnerį: nuo reklamos, socialinių tinklų iki komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.29
    M. Plukys tapo „Dacia“ ir „Renault“ viešųjų ryšių koordinatoriumi Baltijos šalyse

    Prancūzijos koncerno atstovų komunikacijos pokyčiai į automobilių verslą grąžino buvusį ilgametį „Nissan“...

    Automobiliai
    2023.05.29
    Keičiasi „Rimi Lietuva“ ryšių su visuomene vadovė 2

    Švedijos koncernui „ICA Gruppen“ priklausančios UAB „Rimi Lietuva“ ryšiams su visuomene pradeda vadovauti...

    Rinkodara
    2023.05.29
    „Arket“ plėtros strategija Baltijos šalyse – be Vilniaus Premium

    Švedijos greitosios mados milžinei „Hennes & Mauritz“ (H&M) priklausantis prekių ženklas „Arket“ Lietuvoje...

    Prekyba
    2023.05.29
    Rinkodaros guru Ph. Kotlerį pasiekė apdovanojimas iš Vilniaus

    Vilniuje vykusioje rinkodaros vadovų konferencijoje  „LiMA CMO SUMMIT'23“ Lietuvos marketingo asociacija LiMA...

    Rinkodara
    2023.05.27
    Lietuvos šuolis į „Shopify“ verslumo indeksą: iškart – į antrą vietą po JAV Premium 1

    Į Kanados elektroninės prekybos bendrovės „Shopify“ sudarytą versliausių šalių reitingo dešimtuką įtraukta ir...

    Prekyba
    2023.05.26
    „Reprise Media“ vadovų komandą papildė D. Raulinaitis

    Domas Raulinaitis prisijungė prie agentūros „Reprise Media“ ir tapo skaitmeninės komunikacijos departamento...

    Rinkodara
    2023.05.26

    Verslo žinių pasiūlymai