10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą
„Džiaugiamės, kad šiais metais „Metų CMO‘23“ rinkimuose sulaukėme net 37 stiprių rinkodaros vadovų paraiškų, todėl komisijai teko išties sudėtinga užduotis iš jų išrinkti dešimtuką.
Kandidatai buvo vertinami dviem aspektais – rinkodaros vadovo lyderyste ir vadovaujamo departamento efektyvumu 2022-aisiais“, – sako Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos vadovė.
Raimonda Gudaitė, „Metų CMO’20“ rinkimų komisijos narė, tikina, jog šių metų komisijos atrinktas stipriausių Lietuvos marketingo vadovų dešimtukas pasižymi tvirtu rinkodaros strategijos įgyvendinimu ir lyderyste organizacijoje bei atsakomybe prieš vartotoją.
[infogram id="9b31a50e-1543-481a-a00c-e2554df1844e" prefix="Eu7" format="interactive" title="CMO TOP 10"]
„Metų CMO’23“ finalininkai savo stipriomis lyderio savybėmis augina rinkodaros komandas, kurdami vertę visai organizacijai. Džiaugiuosi, jog ne tik verslo, bet taip pat ir valstybės bei švietimo organizacijos yra tarp stipriausiųjų – tai rodo rinkodaros strategijos ir profesijos svarbą visuose sektoriuose“, – sako R. Gudaitė.
„Kandidatų pasidalinimai apie tai, kaip jie profesiškai tobulėja, kaip bendrauja ir bendradarbiauja su savo vadovu, galiausiai – kaip įgalina savo komandas veikti, buvo ypač vertingi komisijos nariams. Tai padėjo komisijai daug geriau suprasti apie strateginio marketingo vietą kandidato organizacijoje ir CMO, kaip stratego vaidmenį“, – pastebi Giedrius Juozapavičius, „Metų CMO‘23“ komisijos bei LiMA valdybos narys, rinkodaros strategas.
Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2022 m.
VŽ primena, 2022-aisiais Metų CMO titulas atiteko Regimantui Urbanui, lietuviško startuolio „Surfshark“ rinkodaros komandos lyderiui.
„Kai startavome prieš penkerius metus, VPN paslaugų tiekėjus buvo galima skaičiuoti šimtais, tačiau per pusantrų metų mums pavyko atsistoti tarp penkių didžiausių šios kategorijos prekių ženklų, o dar po metų patekome į TOP trejetuką ir dabar esame tarp ieškomiausių prekės ženklų“, – VŽ pernai pavasarį pasakojo R. Urbanas.
„Kai atėjome į šią rinką, sakėme, kad norime būti daugiausiai vertės už mažiausią kainą teikiantis žaidėjas. Buvome tarsi kaip prieš daugybę metų „Tele2“, tik VPN srityje. Kaip prieš turbūt 20 m. „Tele2“ atėjo į nusistovėjusią Lietuvos telekomunikacijų rinką ir ją supurtė, taip ir mes panašią poziciją užėmėme VPN srityje, tik jau pasauliniu mastu. Norėjome būti išsiskiriantis žaidėjas, ribų laužytojas, kuris ateina tam, kad sujudintų rinką, atneštų kažką naujo, pakeistų žaidimo taisykles“, – kalbėjo R. Urbanas.
Metų rinkodadaros vadovas (-ė) bus paskelbtas konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT‘23“ gegužės pabaigoje.
„Password“ nugalėtojai
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija „Password 2023“ išrinkta tęstinė „Telia Global Services Lithuania“ programuotojų pritraukimo kampanija „KODO Klubas“, laimėjusi ir Efektyviausios įvaizdinės kampanijos kategorijoje, ir didįjį konkurso prizą.
Daugiausia konferencijos auditorijos simpatijų sulaukė kampanija, kuri skatino mažinti maisto švaistymą „Mažinkime Kalėdas“.
Vis tik komisijos nariai, vertindami kampanijas ir rinkdami nugalėtojus, vienbalsiai pažymėjo, kad pirmiausia nugalėjo ir ant pakylos visų mūsų širdyse turi lipti neįtikiną solidarumą, paramą ir pagalbą Ukrainai demonstravusios kampanijos.
„Ir nugalėjo ne tik šios „Password“ konkurse dalyvavusios 8-ios Ukrainos palaikymo kampanijos – laimėjo kiekvieno iš mūsų parama, kiekvienas paaukotas euras, nuožmaus karo draskomai Ukrainai. Ukrainai, kuri nugalės“, – besibaigiantį komisijos balsavimo posėdį reziumavo Saulius Šukaitis, agentūros „Dentsu X“ direktorius, komisijos narys.
Kartu po nemenkų diskusijų „Grand Prix“ – efektyviausios Metų kampanijos titulas atiteko tęstinei „Telia Global Services Lithuania“ programuotojų pritraukimo kampanijai „KODO Klubas“.
Per žingsnelį nuo pirmosios vietos liko fantastinius rezultatus pademonstravusi pardavimų skatinimo kampanija „Pildyk“ riboto leidimo ausinės“.
Plačiau skaitykite čia.