2023-02-28 20:46

G. Vilkė: reikia ne dar vienos lojalumo programos, o geros vartotojo patirties

Giedrė Vilkė, „Pigu Hobby Hall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“, rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Giedrė Vilkė, „Pigu Hobby Hall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“, rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kartais prekybininkai pernelyg susikoncentruoja į lojalumo programų kūrimą, jų tobulinimą ir primiršta, kad tikrąjį vartotojo lojalumą lemia visa pirkėjo kelionė su prekių ženklu: nuo tinkamo pasiūlymo pateikimo, aptarnavimo iki patirties jau įsigijus produktą.
  • Nuolaida ar palanki siūloma kaina nėra svarbiausia lojalumo priežastis.
  • Svarbiausia yra pasiūlymas, asortimentas, kuris iš tiesų domina klientą.
  • Nepatenkinti klientai kalba garsiai.
  • Dar viena verslo klaida – remtis vidurkiu.
  • Kaip užtikrinti iš tiesų gerą kliento patirtį.

Giedrė Vilkė, „Pigu Hobby Hall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“, rinkodaros vadovė, teigia, kad apskritai derėtų kelti klausimą, ar egzistuoja lojalumas prekių ženklams, ir ypač, ar jo galima tikėtis e. komercijoje.

52795
130817
52791