G. Vilkė: reikia ne dar vienos lojalumo programos, o geros vartotojo patirties
- Nuolaida ar palanki siūloma kaina nėra svarbiausia lojalumo priežastis.
- Svarbiausia yra pasiūlymas, asortimentas, kuris iš tiesų domina klientą.
- Nepatenkinti klientai kalba garsiai.
- Dar viena verslo klaida – remtis vidurkiu.
- Kaip užtikrinti iš tiesų gerą kliento patirtį.
Giedrė Vilkė, „Pigu Hobby Hall Group“ („PHH Group“), kuri Lietuvoje valdo „Pigu.lt“, rinkodaros vadovė, teigia, kad apskritai derėtų kelti klausimą, ar egzistuoja lojalumas prekių ženklams, ir ypač, ar jo galima tikėtis e. komercijoje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai