2023-05-10 08:45

Raktinis „Telios“ kodas, patraukiant programuotojų akį, – kampanija, kuri pramušė lubas

Dominykas Maisiejus, „Telia Global Services Lithuania“ komunikacijos vadovas. VŽ koliažas
Dominykas Maisiejus, „Telia Global Services Lithuania“ komunikacijos vadovas. VŽ koliažas
Šiandien yra kur kas lengviau rasti adatą šieno kupetoje nei įdarbinti reikiamą skaičių IT profesionalų ar programuotojų įmonėje, teigia „Telia Global Services Lithuania“, nuėjusi nestandartiniu keliu ir pasiekusi įspūdingų rezultatų tiek gerindama įmonės žinomumą ir darbdavio įvaizdį, tiek ir įdarbindama bene įnoringiausius darbuotojus.
  • Kampanijos simbolis – guminis ančiukas – gal kam nors ir atrodė keistas sprendimas, bet tikslinės auditorijos buvo „nuskaitytas“ iš karto.
  • Įžvalga – labai elementari, bet taip dažniausiai ir būna, geriausios įžvalgos guli paviršiuje, bet jų nematome, neiškeliame į viršų.
  • Kūrybinis konceptas – tik žvaigždė, kurią visi matome paviršiuje, tačiau duomenys yra didžiausias sėkmės raktas.
  • Įprastai bėgame nuo reklamos, o šiuo atveju žmonės bėgo jos link norėdami įrodyti, kad kodą suprato.

„Sukdamiesi IT rate patys, jau kuris laikas matėme, kad nuo žaidimo kambarių, stalo futbolo ir kitų įmonių siūlomų pranašumų IT profesionalai ir programuotojai jau yra gerokai pavargę. Jie pasidarė atsparūs darbuotojų samdos agentūrų vilionėms ir įprastiniams įmonių darbuotojo įvaizdžio kampanijų pažadams. Tad ieškojome nestandartinių žingsnių“, – apie sprendimą pasakoja Dominykas Maisiejus, „Telia Global Services Lithuania“ komunikacijos vadovas.

52795
130817
52791