2022-11-19 16:39

Telekomunikacijų Kalėdos: „The Roop“ diskotekos ritmu, duoklė mamoms ir atlikėjams

STOP kadrai iš klipų.
STOP kadrai iš klipų.
Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ kalėdinė kampanija suskambo miuziklo garsais pagal grupės „The Roop“ dainą „Discoteque“. Tuo metu „Bitė Lietuva“ šį kartą savo kampanijoje paliečia aktualų socialinį aspektą ir atkreipia dėmesį į tai, kad šeimoje daugiausiai pastangų pasiruošimui Kalėdoms įdeda vienas žmogus – mama, o „Telia Lietuva“ šventinio klipo centre – šeimyninė atlikėjo Manto Jankavičiaus istorija.

„Tele2“ bendrovės „La Familia“ šeimos nariai muzikiniame klipe atlieka specialiai perkurtą, tačiau visiems gerai atpažįstamą grupės „The Roop“ dainą „Discoteque“. Su šiuo hitu grupė 2021 m. atstovavo Lietuvai „Eurovizijos“ dainų konkurse ir susilaukė ne tik Lietuvos, bet ir užsienio klausytojų simpatijų.

„Praėjusių metų reklaminis klipas pasakojo apie tai, kad būdamas vienas geriausiai įvertini, kiek daug reiškia šeima, artimieji ir draugai, o šiemet kampanija skirta bendrystei ir buvimui drauge. „Discoteque“ miuziklas siunčia svarbią žinutę, kad ir kalėdinio įkarščio epicentre svarbu nepamiršti atsipalaiduoti bei mėgautis šventine nuotaika“, – kalba Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekės ženklo vadovė.

Šventinės „Tele2“ reklamos idėjos autoriai – „Ogilvy Vilnius“, gamyba rūpinosi „Idee fixe“ ir garso įrašų studija „Papa goose“.

Lengvų Kalėdų mamoms

Tuo metu „Bitė Lietuva“ šį kartą paliečia aktualų socialinį aspektą ir atkreipia dėmesį į tai, kad šeimoje daugiausia pastangų pasiruošimui Kalėdoms įdeda vienas žmogus – mama.

77% mamų sako, kad jos labiausiai rūpinasi pasiruošimu žiemos šventėms, o 65% iš jų norėtų sulaukti daugiau šeimos narių pagalbos, rodo „KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto“ atlikta reprezentatyvi apklausa.  

Apie tai ir sukasi „Bitė Lietuvos“ kalėdinio vaizdo klipo siužetas – mama paskubomis ir pavargusi ruošia maistą, perka dovanas, puošia eglutę. Galiausiai įvykstą lūžis – nukrenta kalėdinė eglė – ir mama neatlaikius įtampos išeina, užtrenkdama namų duris. Šis žingsnis priverčia šeimą susimąstyti, kad mamai sunku viskuo pasirūpinti vienai. Tuomet vaikai kartu su tėčiu perima darbus, kad mamai būtų lengviausios Kalėdos. 

Kampanijos idėja „Pažadėti mamoms lengvas Kalėdas“ paremta pagrindiniu „Bitė Lietuvos“ pozicionavimu – lengvinti kasdienį gyvenimą, teigia bendrovė. 

„Bitės Lietuvos“ kalėdinio klipo idėją sugalvojo kūrybinė agentūra „Sons & Daughters“. Įgyvendino – Latvijos režisierius Janis Nords, operatorius Rokas Šydeikis ir video gamybos įmonė „Zest Production House“.

Su žinomu veidu

„Telia Lietuva“ šventinio klipo centre – šeimyninė atlikėjo Manto Jankavičiaus istorija.

Šventinis klipas vaizduoja kitokią dažnai idealizuojamo muzikantų gyvenimo pusę, kai šventę tenka kurti ne prie namų židinio, o klausytojų pilnose salėse. Visgi net ir atskirai praleistos Kalėdos gali būti džiaugsmingos, o telefonu ištartas „aš tave myliu“ – geriausia dovana, panaikinanti bet kokį atstumą, pažymi Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros vadovė.

Klipą įgyvendino kūrybinė agentūra „Milk“ su reklamos gamybos bendrove „Some Films“ kartu su garsiu vokiečių režisieriumi Axeliu Laubscheriu, pelniusiu ne vieną tarptautinį apdovanojimą, tarp jų – ir tris Kanų liūtus. 

VŽ rašė, kad su kalėdiniu klipu šiemet pirmoji startavo IKEA. 

52795
130817
52791