Skirtingos telekomunikacijų bendrovių Kalėdos: nuo D. Butkutės iki nostalgijos 

Publikuota: 2021-11-21
Kampanijų koliažas.
svg svg
Kampanijų koliažas.

Į šventinį verpetą įsisuko ir telekomunikacijų bendrovės, sutartinai šią savaitę viena po kitos pristačiusios savo kalėdinius klipus.

Netradicinį žingsnį šį kartą žengia „Bitė Lietuva“, pasiūliusi „atgaivinti“ senose vaizdajuostėse, esančius šilčiausius prisiminimus: pirmuosius vaikų gimtadienius, įsimintinas atostogas ar vestuvių akimirkas.

„Deja, šiuolaikiniai įrenginiai neretai nebeleidžia šių akimirkų peržiūrėti. Tad, kad brangiausi prisiminimai neišnyktų amžiams, Kalėdinės kampanijos metu „Bitės Profai“ nemokamai padeda atkurti senose vaizdajuostėse įamžintas akimirkas. Siekėme žmonėms palengvinti švenčių laukimą. Taip gimė mintis dovanoti nostalgiją sukeliančią dovaną – skaitmenizuotus brangiausius prisiminimus. Taip jie bus išsaugoti visam laikui“, – pranešime teigia Ugnė Zabielskienė, vyresnioji „Bitės“ prekės ženklo pozicionavimo vadovė.

Telekomunikacijų bendrovė kviečia visų operatorių klientus atnešti VHS, SVHS, HDV, DV ir MINIDV formatų vaizdajuostes į didžiausius „Bitės“ salonus, o skaitmeninti prisiminimai žmones pasieks el. paštu.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Šventinį kampanijos klipą kūrė agentūra „DDB Vilnius“. Jis įgyvendintas kartu su režisieriumi Simu Lindešiu bei „Zest“ reklamos ir kino produkcijos kompanija.

„Vaizdo klipe stengėmės kuo tiksliau atkurti 90-tųjų laikmečio nuotaiką: senovišką butą, dekoracijas, aprangą. Klipe išgirsite naujai suskambėjusią Neringos Čereškevičienės dainą „Mamos suknelė“, kurią perdainavo atlikėja Eglė Sirvydytė“,– priduria U. Zabielskienė.

„Telia“ šventinis susitaikymas

Savo ruožtu „Telios“ kalėdinės kampanijos vinimi tapo šmaikštus, bet kartu ir jautrus reklaminis klipas, raginantis užmiršti nesutarimus, skirtumus ir bent per šventes susitaikyti. Kita kalėdinės kampanijos staigmena skirta mažiesiems: jų tėvai kviečiami savo vaikus registruoti nuotoliniam pokalbiui su Kalėdų seneliu.

„Pastaraisiais metais ypač jaučiama įtampa ir susipriešinimas visuomenėje, įvairiausiais klausimais. Savo reklaminiu klipu siekiame priminti, kad nepaisant to, kokie skirtingi bebūtume, giliai viduje suprantame, kad rūpime vieni kitiems. Todėl per šias Kalėdas linkime to stipraus ir ilgalaikio tarpusavio ryšio“, – sako „Telia“ rinkodaros vadovė Vaida Jurkonienė.

Klipo kūrybos partneriai — agentūra „Milk“. Klipą režisavo vokiečių režisierius Axelis Laubscheris, savo kolekcijoje turintis daugybę tarptautinių apdovanojimų, tarp jų – ir tris Kanų liūtus. Reklaminio klipo gamyba rūpinosi „Some Films“. 

„Tele2“ kalėdiniame klipe - D. Butkutė

Tuo metu „Tele2“ kalėdiniame klipe prie jau gerai pažįstamų „La Familia“ herojų prisijungė ir Lietuvos popscenos karalienė Džordana Butkutė. Dainininkė klipe pasirodė neatsitiktinai – jos daina „Vienas namuose“ siunčia ypatingą žinutę, teigia bendrovė.

„Kalėdos yra didžiausia metuose šeimos šventė, suburianti draugus ir artimuosius. Pernai jos visiems buvo tikrai netipiškos, leido pasijusti tarsi būtume „vieni namuose“ ir tuo pačiu suprasti, koks svarbus mums yra ryšys, bendravimas, tradicijos“, – išplatintame pranešime teigia Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekės ženklo vadovė.

Reklamoje galima pamatyti ir ikoniško kalėdinio filmo „Vienas namuose“ motyvus. „La Familia“ herojus Tonis atkartoja garsiojo Kevino nuotykius: leidžiasi rogutėmis nuo laiptų, skutasi barzdą ir valgo didžiulę porciją ledų.

„Šių metų kalėdinis klipas pasakoja apie tai, kad būdamas vienas geriausiai įvertini, kiek daug kiekvienam mūsų reiškia šeima, artimieji, draugai. Todėl šių švenčių metu norime paskatinti žmones stiprinti ryšį su savo artimaisiais ir dovanoti jiems savo dėmesį“, – kalba V. Skujienė.

Šventinę „Tele2“ reklamą sukūrė agentūra „Ogilvy Vilnius“, o gamyba rūpinosi: „Idée fixe“.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
J. Pinkevičienė: apie partnerystę su „Žalgiriu“ ir augimą gebant greitai perplanuoti  Premium

Nuo šio lapkričio „Žalgirio“ kosmetiką vyrams gamina Kauno bendrovė „Cosmoway“, o kelis metus trukusi...

Rinkodara
2021.11.26
„Kilo Health“ - antra tarp sparčiausiai augusių įmonių „Deloitte“ reitinge  11

Sveikatingumo paslaugų ir produktų startuolis „Kilo Health“ pateko į sparčiausiai augusių Vidurio Europos...

Rinkodara
2021.11.26
Kaip uždirbti daugiau, arba Klientų aptarnavimas „Deals on Wheels“ stiliumi: tik nemeluokite Premium 6

Pinigai gali ateiti natūraliai, lyg ir savaime, bet tai nereiškia, kad nereikės nieko daryti, primena...

Gazelė
2021.11.26
TOP 100 žymiausių prekės ženklų klientų pasitenkinimo rodiklis 2021 m. Premium

Vienas pagrindinių matų klientų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „net...

Prekyba
2021.11.25
Siekiama griežtinti politinę reklamą „Facebook“ ir „Google“

Siekiama įgalinti technologijų milžines „Facebook“ ir „Google“ atskleisti, kaip socialinių tinklų vartotojams...

Rinkodara
2021.11.24
IKEA atidaro pirmąją planavimo studiją Baltijos šalyse 

IKEA atidaro pirmąją planavimo studiją Baltijos šalyse. Naujo koncepto prekybos vieta įkurta Estijoje, Tartu...

Prekyba
2021.11.24
A. Žakas: influencerių agentūroms konkurencijos buvo gerokai per mažai  Premium

Sparčiai augant influencerių rinkodaros biudžetams, veiklą pradeda nauja specializuota agentūra „Relate“. Ji...

Rinkodara
2021.11.24
Aktualu prekybos sektoriui: kokie teisės aktai keičiasi nuo 2022 m. sausio  Premium

Prekybos sektoriaus įmonių veiklai įtaką darys nuo 2022 m. įsigaliosiantys teisės aktų pakeitimai,...

Prekyba
2021.11.23
Rekordininkė – „Httpool Lithuania“, ryški lyderė – „Publicum“ Premium

Darbuotojų trūkumas, jų migracija tarp konkuruojančių agentūrų neaplenkia ir rinkodaros bei komunikacijos...

Rinkodara
2021.11.22
„Walmart“ ir „Target“ pardavimai viršijo prognozes: programa „kasdien žemos kainos“ pasiteisino Premium

JAV mažmeninės prekybos milžinės „Walmart“ trečiojo ketvirčio pardavimai pasiekė 140,53 mlrd. USD ir viršijo...

Prekyba
2021.11.22
10 būdų, kaip užauginti įmonės reputaciją Premium

Sąžiningas ir atsakingas verslas, rūpinimasis darbuotojais ir vartotojų poreikių tenkinimas - ryškiausi...

Rinkodara
2021.11.21
Skirtingos telekomunikacijų bendrovių Kalėdos: nuo D. Butkutės iki nostalgijos  3

Į šventinį verpetą įsisuko ir telekomunikacijų bendrovės, sutartinai šią savaitę viena po kitos...

Rinkodara
2021.11.21
Socialinė iniciatyva: lygink rūbus, ne žmones  

Startavo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos inicijuota, jautrią žinutę siunčianti...

Rinkodara
2021.11.21
„Media Markt“ tapo kibernetinės atakos auka – reikalaujama 43 mln. Eur išpirkos bitkoinais Premium 2

Tarptautinis Vokietijos parduotuvių tinklas, prekiaujantis plataus vartojimo elektronika ir turintis daugiau...

Prekyba
2021.11.20
M. Dautartaitė paskirta „Nestle“ korporatyvinių reikalų vadove Baltijos šalims 1

„Nestle Baltics“ korporatyvinių reikalų vadove tapo Marija Dautartaitė. Šiose pareigose ji keičia iki šiol...

Vadyba
2021.11.20
Platėja maisto parduotuvių asortimentas: „Carrefour“ prekiaus kelionėmis, tai Prancūzijoje jau daro „Lidl“   Premium

Prancūzijos prekybos milžinė „Carrefour“ Belgijoje netrukus savo parduotuvių lankytojams siūlys įsigyti ir...

Prekyba
2021.11.19
Tarp didžiausių mažmenininkų Vidurio ir Rytų Europoje – keturi tinklai iš Lietuvos  Premium 2

500 didžiausių Vidurio ir Rytų Europos bendrovių sąraše tarp mažmeninės prekybos įmonių, prekiaujančių maisto...

Prekyba
2021.11.19
„Barbora“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius  1

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ skelbtą kūrybos agentūros konkursą laimėjo...

Rinkodara
2021.11.18
Svarstoma idėja prekybos centruose uždrausti nemokamus plastikinius maišelius 11

Seime registruota įstatymų pataisa, numatanti, kad prekybos vietose nebebūtų nemokamai dalijami lengvi...

Prekyba
2021.11.18
„Panorama“ šventiniam periodui vėl keičia pavadinimą

Prasidėjus pasiruošimo žiemos šventėms maratonui, sostinės prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“...

Rinkodara
2021.11.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku