„JCDecaux Lietuva“ turi naują rinkodaros vadovę
J. Mizarė yra sukaupusi patirtį B2B įmonių rinkodaros strategijos kūrime, prekės ženklų vystymo ir komunikacijos srityse.
Ji šešerius metus vadovavo rinkodarai įmonėje „Freor LT“, vėliau veiklą tęsė įmonių grupėje „Plasta Holdings“, kuriose vystė rinkodaros projektus įmonių įvaizdžio formavimui bei žinomumo užsienio rinkose didinimui. J. Mizarė yra dirbusi „Swedbank“, „Blue Bridge“, „Lietuvos paštas“.
Pastaraisiais metais „JCDecaux Lietuva“ investuoja į naujus įrankius ir skaitmeninio lauko reklamos tinklo plėtrą. Taip pat įmonė neseniai pristatė ir „JCDecaux Nurture“ platformą, skirtą startuoliams.
„Matome, kaip svarbu prekių ženklams būti miestų gatvėse, todėl nuolat ieškome sprendimų ir kuriame produktus, kurie prekių ženklams padėtų efektyviau pasiekti jų tikslinę auditoriją. J. Mizarės patirtis ir jos prisijungimas prie mūsų komandos sustiprins ją bei padės toliau sėkmingai kurti bei vystyti rinkai aktualius sprendimus“, – išplatintame pranešime teigia Žaneta Fomova, „JCDecaux Lietuva“ vadovė.
Savo ruožtu V. Komarskis tapo siuntų bendrovės „Omniva LT“ rinkodaros vadovu.