Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė

Publikuota: 2022-05-25
Giedrė Vilkė grįžta į „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Giedrė Vilkė grįžta į „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas eis Giedrė Vilkė, šiame poste keičianti Ernestą Kačerauską. G. Vilkė į šią poziciją sugrįžta po trejų metų pertraukos.

„Dėkoju E. Kačerauskui už reikšmingą indėlį į e. prekybos centro augimą iššūkių kupinu pandemijos laikotarpiu. Ernestui apsisprendus siekti karjeros kitur, kompanijos rinkodaros procesų valdymas išlieka patikimose rankose. G. Vilkė sugrįžta į jai puikiai pažįstamą kompanijos aplinką ir galės nuo pat pirmosios dienos sklandžiai įsilieti į mūsų veiklą“, – sako Xavieras Carlieras, „PHH Group“ vadovas.

G. Vilkė pastaruoju metu dirbo kompanijos „Aboutwear“ vadove, dirbo „CyberNews.com“ komercijos vadove, ėjo mados prekių startuolio „Filippo Loreti“ vykdomosios direktorės pareigas. 

„Pigu.lt“ rinkodaros direktore G. Vilkė dirbo 2013–2019 m. Anksčiau šioje grupėje, Latvijos kompanijoje „220.lv“, ji ėjo komercijos vadovės pareigas. G. Vilkė taip pat dirbo „Pigu.lt“ produktų grupės vystymo vadove.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

E. Kačerauskas „Pigu.lt“ rinkodaros vadovu dirbo trejus metus. Šiuo metu E. Kačerauskas svarsto kelis ambicingus tolesnės karjeros pasiūlymus.

VŽ primena, kad iki „Pigu“ E. Kačerauskas dirbo „Kesko Senukai Digital“ rinkodaros vadovu.

Neseniai  „Pigu“ vadovybėje įvyko ir daugiau pokyčių: Emilis Gustainis nuo balandžio pabaigos yra paskirtas UAB „Pigu“ generaliniu direktoriumi, pastaruoju metu jis ėjo grupės finansų vadovo pareigas.

O nuo valdymo atsitraukiant Dainiui Liuliui, „Pigu“ bendraįkūrėjui ir vadovui, šias pareigas laikinai pradėjo eiti X. Carlieras, kuris anksčiau dirbo grupės transformacijos vadovu.

Kaip teigia bendrovė, šis žingsnis  – tik techninė-administracinė priemonė, kuria siekiama supaprastinti bendrovės valdymą tiek dabar, tiek po laikinai einančio generalinio direktoriaus pareigas X. Carliero pasitraukimo. 

Planuojama, kad X. Carlieras „Pigu“ grupėje dar dirbs 3–6 mėnesius, kol bus surastas nuolatinis generalinis direktorius. 

Plačiau skaitykite čia:

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. 

VŽ skelbė, kad „Pigu“ akcininkė, privataus kapitalo investuotoja „Mid Europa Partners“, pernai pavasarį įsigijusi 51% akcijų paketą, į „Pigu Hobby Hall“ grupės augimą investuos per 20 mln. Eur. Tai didžiausia investicija į Baltijos šalių elektroninės prekybos veiklą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku