10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros konferencijoje Password 2022 paskelbtas stipriausių kandidatų į Metų CMO22 titulą dešimtukas.
Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2021 m.
Lineta Ramonienė, Komisijos narė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos vadovė, pastebi, kad lyderių dešimtuką nuo kitų rinkodaros vadovų skiria įvairiapusiškumas.
Pasak jos, šiais metais buvo smagu matyti, kad naujų produktų kūrimo funkcija vis dažniau atitenka rinkodaros vadovams, jų įsitraukimas matomas jau pirmuose produkto žinginiuose.
TOP 10 pretendentų sąrašas buvo paskelbtas Verslo žinių organizuotoje Password 2022 konferencijoje. Čia nugalėjo ir efektyviausia Metų rinkodaros kampanija išrinkta DFDS Seaways kampanija Early Bird: Travel Guarantee, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo kategorijoje, ir didįjį konkurso prizą. Daugiausia konferencijos auditorijos simpatijų sulaukė Korupcija nykstanti rūšis.
Plačiau skaitykite čia.
[infogram id="adffef13-b054-4d82-8a63-2622f6f85bc4" prefix="dLn" format="interactive" title="CMO_pretendentai"]
VŽ primena, kad pernai Metų CMO titulą pelnė Toma Sabaliauskienė, Nord Security rinkodaros vadovė.
Per pastaruosius šešerius metus T. Sabaliauskienės vadovaujamas rinkodaros departamentas išaugo nuo kelių žmonių iki didesnės nei 200 darbuotojų ir 18-os skirtingų komandų.
Neturėdami didelių biudžetų pradžioje, visuomet rėmėmės griežtu performance marketingo pačių sugalvotu principu investavus 1 USD į reklamą, gauti 1,15 USD atgal. Stipriai rėmėmės duomenimis, nedarėme nieko, ko negalėjome pamatuoti. Ir reklamos kanaluose, ir internetiniuose puslapiuose darydavome A/B testus, kad sužinotumėme, kas mums veikia geriau, o ką reikėtų padėti į šalį. Vengėme vadovautis gražu-negražu, patinka-nepatinka sąvokomis. Siekėme surasti tai, kas tinka mūsų vartotojui, remdamiesi duomenimis, tyrimais, vartotojų apklausomis, elgsena ir daugeliu kitų metrikų, - VŽ teigė T. Sabaliauskienė.
Plačiau skaitykite čia:
Metų CMO titulą pelniusi T. Sabaliauskienė: nieko nedarėme ir nedarome, ko negalime pamatuoti
Metų rinkodadaros vadovas (-ė) bus paskelbtas konferencijoje LiMA CMO SUMMIT22.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti