„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Publikuota: 2022-05-04
„Early Bird: Travel Guarantee“ tapo „Metų efektyviausia rinkodaros kampanija“ „Password 2022“ apdovanojimuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„Early Bird: Travel Guarantee“ tapo „Metų efektyviausia rinkodaros kampanija“ „Password 2022“ apdovanojimuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo kategorijoje, ir didįjį konkurso prizą. Daugiausia konferencijos auditorijos simpatijų sulaukė „Korupcija – nykstanti rūšis“.

Iš viso šiemet konkursui buvo pateikta 47 paraiška, iš jų į finalą pateko 16, o ant apdovanojimų scenos lipo 9-ių stipriausių kampanijų kūrėjai.

„Metų efektyviausios kampanijos“ titulas po slapto komisijos balsavimo atiteko „DFDS Seaways“ projektui, su kuriuo buvo pristatyta keliavimo baimėms sumažinti nauja paslauga „Kelionės garantija“ ir buvo pasiekti rekordiniai išankstiniai pardavimų skaičiai.

„Visais klausimais tai buvo daugiausia pliusų surinkusi kampanija: nepaisant sunkaus periodo, puikiai įvertintas kontekstas, taikliai pasirinkti segmentai, kūrybiniai sprendimai, jau nekalbant apie puikius pasiektus rezultatus. Tai kampanija, kuri demonstruoja puikias rinkodaros žinias bei meistrystę, ir tokiame segmente, kuriame anksčiau to nematėme“, – sutartinai teigia „Password 2022“ komisijos nariai.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Verslo žinių“ konferencija „Password 2022“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinių“ konferencija „Password 2022“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kitaip tariant, kampanija ne tik paskatino vartotojus sudėtingais pandemijos metais vėl planuoti savo keliones, bet patraukė šį kelionės būdą išbandyti ir komisijos narius.

„Bus dar vienas paskatinimas išbandyti šį kelionių būdą“, – nusišypso Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, komisijos narė.

Per žingsnį

Per žingsnelį nuo pagrindinio apdovanojimo liko šiek tiek mažiau komisijos balų gavusi „Barboros“ kampanija, orientuota į darbuotojų pritraukimą „Turi entuziazmo – turime tau darbo! Prisijunk prie laiminčios komandos!“.

Pasak Sauliaus Šukaičio, „Dentsu X“ direktoriaus, „Barboros“ kampanija buvo labai stipri, tad ne veltui „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros kampanijos“ kategorijoje yra apdovanoti du darbai.

„Prekybininkei teko nelengva užduotis pritraukti darbuotojus, kai konkurencija segmente itin aštri, o rinkoje siūlomi ir patrauklesni finansiškai pasiūlymai. Tačiau kampanijos emocija tikrai suveikė. Kartu konkurso kontekste tik dar kartą parodė, kad privalu išskirti ir atskirą darbdavio įvaizdžio kategoriją kitų metų konkurse“, – pabrėžia S. Šukaitis.

Savo ruožtu daugiausia „Password“ konferencijos klausytojų simpatijų surinko kampanija „Korupcija – nykstanti rūšis“. Jos tikslas – paskatinti visuomenę pranešti apie jiems žinomus korupcijos atvejus, taip pat informuoti visuomenę ir priminti, kur ir kaip galima tai padaryti.

Ši kampanija komisijos vertinimu nugalėjo ir „Efektyviausios viešojo sektoriaus“ kampanijos kategorijoje.

„Tai svarbi valstybei tema, tad norėtųsi, kad tokią kampaniją matytume tarp didelio biudžetų kampanijų, o kartu, kad ji pasiektų ir platesnį vartotojų ratą“, – sako Vytautas Matulevičius, komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas, komisijos narys.

Šios kampanijos rezultatai rodo, kad verta eiti toliau tuo keliu ir nepaleisti temos, pritaria S. Šukaitis.

„Tai geras pavyzdys, kaip viešojo sektoriaus institucija su nedideliu biudžetu gali pasiekti efektyvių rezultatų ir būti pastebėta“, – konstatuoja jis.

Maži, netikėti ir efektyvūs

Komisija pažymi, kad šiemetiniame „Password“ sulaukta labai skirtingų, stiprių ir įdomių kampanijų.

Komplimentų komisijos nariai negailėjo „Ecodentos“ prekių ženklui konkursui pateikusiam kampaniją su „Vytauto“ mineraliniu prekių ženklu.

„Ecodentai“ tenka konkuruoti su stipriais užsienio gamintojais, itin žinomais prekių ženklais, bet jie randa įdomius sprendimų, tinkamų partnerysčių, yra inovatyvūs ir nuoseklūs“, – sako Dominyka Jonušienė, „Tele2 Pildyk“ ženklo vadovė, komisijos narė.

„Kakė Makė“, nugalėjusi mažo biudžeto pardavimų skatinimo kategorijoje, pasitelkė taiklią įžvalgą ir rado būdą, kaip išplėsti ribas savo segmente.

Dar vienas konkurso perliukas – draudimo bendrovės „Ergo“ daryta kampanija „Vasarotojų ir grybautojų draudimas“, nugalėjusi toje pat kategorijoje. Kartu tai bene efektyviausia kampanija, turėjusi itin mažą biudžetą ir pasiekusi puikių rezultatų.

[infogram id="3fdd6cdc-51df-4708-b0b5-590b9a1b4738" prefix="hfN" format="interactive" title="Password_nugaletojai"]

„Mažieji rinkos dalyviai konkursui pateikė stiprių ir efektyvių kampanijų, kurios drąsiai konkuruoja su rinkos lyderiais, didžiaisiais reklamdaviais, kurie savo sprendimus daro pasiremdami tyrimais, analizėmis. Tikrai norisi nulenkti rinkodarinę kepurę prieš mažuosius, bet įžvalgius mažuosius prekių ženklus“, – per komisijos posėdį kalbėjo D. Jonušienė.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1472?placement=

Ir TOP rinkodaros vadovai

Apdovanojant „Password 2022“ nugalėtojus buvo paskelbti ir Lietuvos marketingo asociacijos konkurso „LiMA Metų CMO‘22“ stipriausių rinkodaros vadovų TOP 10-ukas.

„Aštuntąjį kartą organizuojami „Metų marketingo vadovo“ rinkimai tapo solidžiu įvertinimu šios srities profesionalams. Pastaraisiais metais ypatingai išryškėjo rinkodaros departamento svarba“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2021 m.

[infogram id="adffef13-b054-4d82-8a63-2622f6f85bc4" prefix="0NA" format="interactive" title="CMO_pretendentai"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
2022.05.27
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku