„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

    Publikuota: 2022-05-04
    „Early Bird: Travel Guarantee“ tapo „Metų efektyviausia rinkodaros kampanija“ „Password 2022“ apdovanojimuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
    svg svg
    „Early Bird: Travel Guarantee“ tapo „Metų efektyviausia rinkodaros kampanija“ „Password 2022“ apdovanojimuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

    Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo kategorijoje, ir didįjį konkurso prizą. Daugiausia konferencijos auditorijos simpatijų sulaukė „Korupcija – nykstanti rūšis“.

    Iš viso šiemet konkursui buvo pateikta 47 paraiška, iš jų į finalą pateko 16, o ant apdovanojimų scenos lipo 9-ių stipriausių kampanijų kūrėjai.

    „Metų efektyviausios kampanijos“ titulas po slapto komisijos balsavimo atiteko „DFDS Seaways“ projektui, su kuriuo buvo pristatyta keliavimo baimėms sumažinti nauja paslauga „Kelionės garantija“ ir buvo pasiekti rekordiniai išankstiniai pardavimų skaičiai.

    „Visais klausimais tai buvo daugiausia pliusų surinkusi kampanija: nepaisant sunkaus periodo, puikiai įvertintas kontekstas, taikliai pasirinkti segmentai, kūrybiniai sprendimai, jau nekalbant apie puikius pasiektus rezultatus. Tai kampanija, kuri demonstruoja puikias rinkodaros žinias bei meistrystę, ir tokiame segmente, kuriame anksčiau to nematėme“, – sutartinai teigia „Password 2022“ komisijos nariai.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     
    „Verslo žinių“ konferencija „Password 2022“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
    „Verslo žinių“ konferencija „Password 2022“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

    Kitaip tariant, kampanija ne tik paskatino vartotojus sudėtingais pandemijos metais vėl planuoti savo keliones, bet patraukė šį kelionės būdą išbandyti ir komisijos narius.

    „Bus dar vienas paskatinimas išbandyti šį kelionių būdą“, – nusišypso Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, komisijos narė.

    Per žingsnį

    Per žingsnelį nuo pagrindinio apdovanojimo liko šiek tiek mažiau komisijos balų gavusi „Barboros“ kampanija, orientuota į darbuotojų pritraukimą „Turi entuziazmo – turime tau darbo! Prisijunk prie laiminčios komandos!“.

    Pasak Sauliaus Šukaičio, „Dentsu X“ direktoriaus, „Barboros“ kampanija buvo labai stipri, tad ne veltui „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros kampanijos“ kategorijoje yra apdovanoti du darbai.

    „Prekybininkei teko nelengva užduotis pritraukti darbuotojus, kai konkurencija segmente itin aštri, o rinkoje siūlomi ir patrauklesni finansiškai pasiūlymai. Tačiau kampanijos emocija tikrai suveikė. Kartu konkurso kontekste tik dar kartą parodė, kad privalu išskirti ir atskirą darbdavio įvaizdžio kategoriją kitų metų konkurse“, – pabrėžia S. Šukaitis.

    Savo ruožtu daugiausia „Password“ konferencijos klausytojų simpatijų surinko kampanija „Korupcija – nykstanti rūšis“. Jos tikslas – paskatinti visuomenę pranešti apie jiems žinomus korupcijos atvejus, taip pat informuoti visuomenę ir priminti, kur ir kaip galima tai padaryti.

    Ši kampanija komisijos vertinimu nugalėjo ir „Efektyviausios viešojo sektoriaus“ kampanijos kategorijoje.

    „Tai svarbi valstybei tema, tad norėtųsi, kad tokią kampaniją matytume tarp didelio biudžetų kampanijų, o kartu, kad ji pasiektų ir platesnį vartotojų ratą“, – sako Vytautas Matulevičius, komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas, komisijos narys.

    Šios kampanijos rezultatai rodo, kad verta eiti toliau tuo keliu ir nepaleisti temos, pritaria S. Šukaitis.

    „Tai geras pavyzdys, kaip viešojo sektoriaus institucija su nedideliu biudžetu gali pasiekti efektyvių rezultatų ir būti pastebėta“, – konstatuoja jis.

    Maži, netikėti ir efektyvūs

    Komisija pažymi, kad šiemetiniame „Password“ sulaukta labai skirtingų, stiprių ir įdomių kampanijų.

    Komplimentų komisijos nariai negailėjo „Ecodentos“ prekių ženklui konkursui pateikusiam kampaniją su „Vytauto“ mineraliniu prekių ženklu.

    „Ecodentai“ tenka konkuruoti su stipriais užsienio gamintojais, itin žinomais prekių ženklais, bet jie randa įdomius sprendimų, tinkamų partnerysčių, yra inovatyvūs ir nuoseklūs“, – sako Dominyka Jonušienė, „Tele2 Pildyk“ ženklo vadovė, komisijos narė.

    „Kakė Makė“, nugalėjusi mažo biudžeto pardavimų skatinimo kategorijoje, pasitelkė taiklią įžvalgą ir rado būdą, kaip išplėsti ribas savo segmente.

    Dar vienas konkurso perliukas – draudimo bendrovės „Ergo“ daryta kampanija „Vasarotojų ir grybautojų draudimas“, nugalėjusi toje pat kategorijoje. Kartu tai bene efektyviausia kampanija, turėjusi itin mažą biudžetą ir pasiekusi puikių rezultatų.

    [infogram id="3fdd6cdc-51df-4708-b0b5-590b9a1b4738" prefix="hfN" format="interactive" title="Password_nugaletojai"]

    „Mažieji rinkos dalyviai konkursui pateikė stiprių ir efektyvių kampanijų, kurios drąsiai konkuruoja su rinkos lyderiais, didžiaisiais reklamdaviais, kurie savo sprendimus daro pasiremdami tyrimais, analizėmis. Tikrai norisi nulenkti rinkodarinę kepurę prieš mažuosius, bet įžvalgius mažuosius prekių ženklus“, – per komisijos posėdį kalbėjo D. Jonušienė.

    embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1472?placement=

    Ir TOP rinkodaros vadovai

    Apdovanojant „Password 2022“ nugalėtojus buvo paskelbti ir Lietuvos marketingo asociacijos konkurso „LiMA Metų CMO‘22“ stipriausių rinkodaros vadovų TOP 10-ukas.

    „Aštuntąjį kartą organizuojami „Metų marketingo vadovo“ rinkimai tapo solidžiu įvertinimu šios srities profesionalams. Pastaraisiais metais ypatingai išryškėjo rinkodaros departamento svarba“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

    Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2021 m.

    [infogram id="adffef13-b054-4d82-8a63-2622f6f85bc4" prefix="0NA" format="interactive" title="CMO_pretendentai"]

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    „Bitė“ išsirinko komunikacijos partnerius

    Skaitmeninių paslaugų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Infes“ atsinaujina: keičia pozicionavimą ir vizualinį identitetą

    Dešimtmetį Lietuvoje dirbanti įmonė „Infes“ atsinaujina ir pristato naują vizualinį identitetą, prekės ženklo...

    Rinkodara
    2023.06.01
    „Pigu“ paliekanti „Metų CMO 2023“ G. Vilkė: lyderiai kraujuoja labiausiai Premium 7

    Tik atrodo, kad lyderiu būti lengva, sako Giedrė Vilkė, neseniai atsiėmusi „Metų CMO 2023“ titulą, „Pigu...

    Rinkodara
    2023.06.01
    Išrinkti „PR Impact Awards 2023“ finalininkai

    Šiemet „PR Impact Awards 2023“ sulaukė rekordinio paraiškų skaičiaus – iš 164 besivaržiusių komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.31
    S. Abraškevičius vadovaus „Lietuvos draudimo“ komunikacijai

    Naujasis vadovas bus atsakingas už „Lietuvos draudimo“ išorinę ir vidinę komunikaciją bei ryšius su...

    Vadyba
    2023.05.31
    Partnerystės su agentūromis: nereikia šypsenos prie stalo, o už durų – keiksnojimo Premium

    Didieji prekių ženklai paprastai turi ne vieną partnerį: nuo reklamos, socialinių tinklų iki komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.05.29
    M. Plukys tapo „Dacia“ ir „Renault“ viešųjų ryšių koordinatoriumi Baltijos šalyse

    Prancūzijos koncerno atstovų komunikacijos pokyčiai į automobilių verslą grąžino buvusį ilgametį „Nissan“...

    Automobiliai
    2023.05.29
    Rinkodaros guru Ph. Kotlerį pasiekė apdovanojimas iš Vilniaus

    Vilniuje vykusioje rinkodaros vadovų konferencijoje  „LiMA CMO SUMMIT'23“ Lietuvos marketingo asociacija LiMA...

    Rinkodara
    2023.05.27
    Metų CMO – „PHH Group“ rinkodaros vadovė G. Vilkė

    Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) skelbia devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją.

    Rinkodara
    2023.05.25
    „Motinystės bausmė“ – kodėl ją vis mieliau matuojasi ir vyrai vadovai Premium 10

    Kuo moterys eis aukštesnes ir geriau mokamas pareigas tuo, tikėtina, ir daugiau vyrų rinksis vaiko priežiūros...

    Vadyba
    2023.05.24
    Ką daryti, kad „Google“ mus pamirštų Premium

    „Google“ jau seniai yra tapusi neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. Tiesa, nebūtinai norisi, kad bet...

    Rinkodara
    2023.05.21
    Dėl LRT vadovo posto varžysis M. Garbačiauskaitė-Budrienė ir A. Zabarauskas 1

    Nacionalinio transliuotojo LRT generalinio direktoriaus konkurse dalyvauja antros kadencijos pareigose...

    Verslo aplinka
    2023.05.19
    P. Tamulionis. Ką daryti, kai užpuolė A. Tapinas? 74

    Na, gal ne užpuolė, o pagavo už rankos dėl galimai, matyt, iš tikrųjų neteisėtai panaudotų mokesčių mokėtojų...

    Nuomonės
    2023.05.17
    „carVertical“ startuoja su atnaujintu prekės ženklu 4

    Transporto priemonių istorijos patikrų platforma „carVertical“ pristato naują dizainą ir logotipą, unikalius...

    Rinkodara
    2023.05.17
    „PR Impact Awards 2023“ – rekordinis paraiškų skaičius

    Komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2023“ pateiktas rekordinis skaičius paraiškų. Šiemet...

    Rinkodara
    2023.05.15
    „EPSO-G“ grupės komunikacijai vadovaus E. Dapkienė

    Energijos perdavimo ir mainų įmonių grupės „EPSO-G“ komunikacijos vadovės pareigas gegužės 9 d. pradėjo eiti...

    Rinkodara
    2023.05.09
    Lietuvoje startavo tarptautinė rinkodaros vadovų ir profesionalų pripažinimo sistema

    Lietuvos rinkodaros vadovams ir profesionalams tapo prieinamas tarptautinis Sertifikuoto marketingo...

    Rinkodara
    2023.05.07
    Transporto inovacijų asociacija pasirinko komunikacijos partnerius

    Transporto inovacijų asociacija (TIA) komunikacijos partneriais pasirinko integruotos komunikacijos agentūrą...

    Rinkodara
    2023.04.28
    „Aprangos“ prekių ženklų portfelyje neliko „Promod“, „Orsay“ ir „Karen Millen“ Premium

    Didžiausia Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupė „Apranga“ per pastaruosius trejus metus nutraukė...

    Prekyba
    2023.04.27
    „Rud Pedersen Group“ atidaro biurą Kyjive 1

    „Rud Pedersen Group“ šiandien paskelbė Kyjive, Ukrainoje, atidaranti naujausią savo biurą ir taip plečianti...

    Rinkodara
    2023.04.25

    Verslo žinių pasiūlymai