2022-05-04 21:39

„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

„Early Bird: Travel Guarantee“ tapo „Metų efektyviausia rinkodaros kampanija“ „Password 2022“ apdovanojimuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Early Bird: Travel Guarantee“ tapo „Metų efektyviausia rinkodaros kampanija“ „Password 2022“ apdovanojimuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo kategorijoje, ir didįjį konkurso prizą. Daugiausia konferencijos auditorijos simpatijų sulaukė „Korupcija – nykstanti rūšis“.

Iš viso šiemet konkursui buvo pateikta 47 paraiška, iš jų į finalą pateko 16, o ant apdovanojimų scenos lipo 9-ių stipriausių kampanijų kūrėjai.

„Metų efektyviausios kampanijos“ titulas po slapto komisijos balsavimo atiteko „DFDS Seaways“ projektui, su kuriuo buvo pristatyta keliavimo baimėms sumažinti nauja paslauga „Kelionės garantija“ ir buvo pasiekti rekordiniai išankstiniai pardavimų skaičiai.

„Visais klausimais tai buvo daugiausia pliusų surinkusi kampanija: nepaisant sunkaus periodo, puikiai įvertintas kontekstas, taikliai pasirinkti segmentai, kūrybiniai sprendimai, jau nekalbant apie puikius pasiektus rezultatus. Tai kampanija, kuri demonstruoja puikias rinkodaros žinias bei meistrystę, ir tokiame segmente, kuriame anksčiau to nematėme“, – sutartinai teigia „Password 2022“ komisijos nariai.

„Verslo žinių“ konferencija „Password 2022“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinių“ konferencija „Password 2022“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kitaip tariant, kampanija ne tik paskatino vartotojus sudėtingais pandemijos metais vėl planuoti savo keliones, bet patraukė šį kelionės būdą išbandyti ir komisijos narius.

„Bus dar vienas paskatinimas išbandyti šį kelionių būdą“, – nusišypso Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, komisijos narė.

Per žingsnį

Per žingsnelį nuo pagrindinio apdovanojimo liko šiek tiek mažiau komisijos balų gavusi „Barboros“ kampanija, orientuota į darbuotojų pritraukimą „Turi entuziazmo – turime tau darbo! Prisijunk prie laiminčios komandos!“.

Pasak Sauliaus Šukaičio, „Dentsu X“ direktoriaus, „Barboros“ kampanija buvo labai stipri, tad ne veltui „Efektyviausios įvaizdinės rinkodaros kampanijos“ kategorijoje yra apdovanoti du darbai.

„Prekybininkei teko nelengva užduotis pritraukti darbuotojus, kai konkurencija segmente itin aštri, o rinkoje siūlomi ir patrauklesni finansiškai pasiūlymai. Tačiau kampanijos emocija tikrai suveikė. Kartu konkurso kontekste tik dar kartą parodė, kad privalu išskirti ir atskirą darbdavio įvaizdžio kategoriją kitų metų konkurse“, – pabrėžia S. Šukaitis.

Savo ruožtu daugiausia „Password“ konferencijos klausytojų simpatijų surinko kampanija „Korupcija – nykstanti rūšis“. Jos tikslas – paskatinti visuomenę pranešti apie jiems žinomus korupcijos atvejus, taip pat informuoti visuomenę ir priminti, kur ir kaip galima tai padaryti.

Ši kampanija komisijos vertinimu nugalėjo ir „Efektyviausios viešojo sektoriaus“ kampanijos kategorijoje.

„Tai svarbi valstybei tema, tad norėtųsi, kad tokią kampaniją matytume tarp didelio biudžetų kampanijų, o kartu, kad ji pasiektų ir platesnį vartotojų ratą“, – sako Vytautas Matulevičius, komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas, komisijos narys.

Šios kampanijos rezultatai rodo, kad verta eiti toliau tuo keliu ir nepaleisti temos, pritaria S. Šukaitis.

„Tai geras pavyzdys, kaip viešojo sektoriaus institucija su nedideliu biudžetu gali pasiekti efektyvių rezultatų ir būti pastebėta“, – konstatuoja jis.

Maži, netikėti ir efektyvūs

Komisija pažymi, kad šiemetiniame „Password“ sulaukta labai skirtingų, stiprių ir įdomių kampanijų.

Komplimentų komisijos nariai negailėjo „Ecodentos“ prekių ženklui konkursui pateikusiam kampaniją su „Vytauto“ mineraliniu prekių ženklu.

„Ecodentai“ tenka konkuruoti su stipriais užsienio gamintojais, itin žinomais prekių ženklais, bet jie randa įdomius sprendimų, tinkamų partnerysčių, yra inovatyvūs ir nuoseklūs“, – sako Dominyka Jonušienė, „Tele2 Pildyk“ ženklo vadovė, komisijos narė.

„Kakė Makė“, nugalėjusi mažo biudžeto pardavimų skatinimo kategorijoje, pasitelkė taiklią įžvalgą ir rado būdą, kaip išplėsti ribas savo segmente.

Dar vienas konkurso perliukas – draudimo bendrovės „Ergo“ daryta kampanija „Vasarotojų ir grybautojų draudimas“, nugalėjusi toje pat kategorijoje. Kartu tai bene efektyviausia kampanija, turėjusi itin mažą biudžetą ir pasiekusi puikių rezultatų.

[infogram id="3fdd6cdc-51df-4708-b0b5-590b9a1b4738" prefix="hfN" format="interactive" title="Password_nugaletojai"]

„Mažieji rinkos dalyviai konkursui pateikė stiprių ir efektyvių kampanijų, kurios drąsiai konkuruoja su rinkos lyderiais, didžiaisiais reklamdaviais, kurie savo sprendimus daro pasiremdami tyrimais, analizėmis. Tikrai norisi nulenkti rinkodarinę kepurę prieš mažuosius, bet įžvalgius mažuosius prekių ženklus“, – per komisijos posėdį kalbėjo D. Jonušienė.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1472?placement=

Ir TOP rinkodaros vadovai

Apdovanojant „Password 2022“ nugalėtojus buvo paskelbti ir Lietuvos marketingo asociacijos konkurso „LiMA Metų CMO‘22“ stipriausių rinkodaros vadovų TOP 10-ukas.

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS

„Aštuntąjį kartą organizuojami „Metų marketingo vadovo“ rinkimai tapo solidžiu įvertinimu šios srities profesionalams. Pastaraisiais metais ypatingai išryškėjo rinkodaros departamento svarba“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.

Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra marketingo vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje 2021 m.

[infogram id="adffef13-b054-4d82-8a63-2622f6f85bc4" prefix="0NA" format="interactive" title="CMO_pretendentai"]

52795
130817
52791