2021-06-14 14:00

„Metų CMO“ titulą pelniusi T. Sabaliauskienė: nieko nedarėme ir nedarome, ko negalime pamatuoti

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros titulą. Kalbėdama, kodėl pasirinko šią įmonę, ji teigia, kad motyvacija statyti ir kurti nuo nulio buvo stipresnė, nei anksčiau turėtas statusas, komanda ar klientai.
  • Kažkada reklama, atrodžiusi labiau menas, realybėje pasirodė esanti stipri matematika.
  • Investavę 1 USD į reklamą, siekia gauti 1,15 USD atgal.
  • Jei mato blogus rezultatus, neleidžia sau laukti sudėjus rankas ar „nurašyti“ tai sezoniškumui.
  • Vienu svarbiausių laimėjimų šiame itin greitame gyvenime – teisingi prioritetai.
  • Tiek Tomas Okmanas, vienas iš „Tesonet“ įkūrėjų, tiek kiti „Nord Security“ lyderiai – neabejotinai yra gerąja prasme išprotėję varikliai visos įmonės kontekste.

„Nord Security“, siūlanti virtualaus privataus tinklo produktą „NordVPN“, yra viena iš labiausiai žinomų „Tesonet“ jungiamų įmonių.

52795
130817
52791