2021-01-20 06:45

Klasiškas trio, kuris tobulai tebeveikia reklamoje

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Palankiausią emocinį įsitraukimą pasiekė didžiausius biudžetus šventinei reklamai skyrusios telekomunikacijų bendrovių „Tele2“ ir „Telia“ reklamos, nedaug atsiliko „Coca-Cola“. O didžiausią racionalų vertinimą atsiriekusi „Milkos“ reklama skaičiuoja mažiausią bendrą emocinį įsitraukimą.
  • Gyvūnai, vaikai ir šeima – klasika, kuri tebeveikia reklamoje.
  • Palankiausią emocinį įsitraukimą pelniusios kalėdinės reklamos.
  • Abi didžiosios telekomunikacijos bendrovės šventėms rinkosi skirtingas istorijas, bet abiejų reklamos šį kartą buvo sėkmingos.
  • Sėkmingos reklamos būna tos, kurios filmuojamos realioje vietoje ir yra tiesiogiai susietos su realiu prekės ženklo kontekstu.

KOG reklamos institutas šiemetines kalėdines reklamas analizavo per neurorinkodaros prizmę: buvo matuotos vartotojų veido emocijų išraiškos ir akių judėjimas, vartotojų reakcija į vieną ar kitą vaizdo klipą.

52795
130817
52791