Klasiškas trio, kuris tobulai tebeveikia reklamoje
- Gyvūnai, vaikai ir šeima – klasika, kuri tebeveikia reklamoje.
- Palankiausią emocinį įsitraukimą pelniusios kalėdinės reklamos.
- Abi didžiosios telekomunikacijos bendrovės šventėms rinkosi skirtingas istorijas, bet abiejų reklamos šį kartą buvo sėkmingos.
- Sėkmingos reklamos būna tos, kurios filmuojamos realioje vietoje ir yra tiesiogiai susietos su realiu prekės ženklo kontekstu.
KOG reklamos institutas šiemetines kalėdines reklamas analizavo per neurorinkodaros prizmę: buvo matuotos vartotojų veido emocijų išraiškos ir akių judėjimas, vartotojų reakcija į vieną ar kitą vaizdo klipą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai