„Lidl Lietuva“ pasirinko skaitmeninės komunikacijos partnerius

Publikuota: 2020-08-18
Vilniuje, prekybos centre „G9“, esanti „Lidl“ parduotuvė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Vilniuje, prekybos centre „G9“, esanti „Lidl“ parduotuvė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Tarptautinio prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ skelbtą skaitmeninės komunikacijos konkursą laimėjo komunikacijos agentūra „SOMA agency“. Iki šiol, nuo pat „Lidl“ veiklos pradžios Lietuvoje, prekybininkei talkino „What About Agency“.

Arijus Žakas, skaitmeninės reklamos ir komunikacijos paslaugas teikiančios agentūros „SOMA agency“ vadovas, akcentuoja, kad šis konkursas agentūrai buvo ypatingai svarbus.

„Žinome, kokius aukštus reikalavimus sau ir savo partneriams kelia „Lidl“, todėl didžiuojamės, kad mūsų komandai pavyko pademonstruoti savo skaitmeninės rinkodaros žinias, kūrybinį potencialą bei vidines turinio kūrimo galimybes“, — sako A. Žakas.

nuotrauka::1nocrop

Valdo Lopetos, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovo, teigimu, pagrindinis kriterijus, nulėmęs naujos agentūros pasirinkimą, buvo gebėjimas mąstyti kompleksiškai ir įgyvendinti suplanuotus veiksmus, pasitelkiant gausų socialinių tinklų siūlomų priemonių spektrą.

„Esame vienas didžiausių ir aktyviausių prekės ženklų socialiniuose tinkluose, todėl ypatingai svarbu išnaudoti visą jų siūlomą potencialą ir koordinuoti veiksmus tarp skirtingų socialinių tinklų platformų“, — sako V. Lopeta.

„SOMA agency“ rūpinsis veiksmais socialiniuose tinkluose, foto ir video turinio kūrimu, skaitmeninės komunikacijos strategija.

„SOMA agency“ dirba per 30 komunikacijos specialistų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, o tarp klientų – tokie prekių ženklai kaip „Apranga“, „Kesko Senukai“, „Huawei“, „Neste“, „Margarita“, „Pieno žvaigždės“, „Omniva“, „Mantinga“ ir kt.

„Lidl Lietuva“, įgyvendindama komunikacijos veiksmus, taip pat bendradarbiauja su komunikacijos agentūra „co:agency“, nuomonės formuotojų marketingo agentūra „Influenceriai.lt“, renginių organizavimo agentūra „Partizanas“, žiniasklaidos planavimo agentūra „Media House“ ir kt.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rusijos e. komercijos lyderė plečiasi Lietuvoje  Premium

Viena didžiausių Rusijos elektroninės prekybos platformų „Wildberries“ pradeda siūlyti savo prekes Lietuvoje,...

Prekyba
13:44
„NielsenIQ“ be „Maximos“ duomenų: aštri padėtis mažmeninėje rinkoje ir skirtingi vertinimai Premium 2

Didžiausias Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nuo kitų metų nusprendė nebeteikti informacijos...

Rinkodara
05:45
Apsipirkti užsienio parduotuvėse gelbstintys tarpininkai: galimybės ir rizikos Premium

Kai kurie prekybininkai blokuoja prieigą prie savo svetainių, kai naršoma iš kitų šalių. Kiti prieigą prie...

Prekyba
2021.09.21
Socialinių tinklų žvaigždėms – nemokami renginiai su sąlyga

Vilniaus „Avia Solutions Group“ (ASG) arena pranešė kurianti renginių ambasadorių tinklą, kuriuo kvies žmones...

Laisvalaikis
2021.09.21
„Paysera“ neria į naujus vandenis – kuria paštomatų tinklą „Lockers“ Premium 12

„Fintech“ bendrovė „Paysera“, kuri apdoroja mokėjimus e. parduotuvėse ir teikia finansines paslaugas,...

Prekyba
2021.09.21
„Venipak“: naujas prekės ženklas ir ambicijos rinkoje Premium 1

Lietuviško kapitalo siuntų bendrovė „Venipak“ atnaujino savo prekės ženklą ir 1,5 mln. Eur investavo į naują...

Rinkodara
2021.09.21
Darbdavio įvaizdis: kur paslysta net ir didžiosios bendrovės Premium

Net ilgai Lietuvoje gyvuojančios įmonės pastaraisiais metais pradėjo daugiau dėmesio skirti darbdavio...

Rinkodara
2021.09.21
Kauno prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ užsitikrino 70 mln. Eur „Swedbank“ paskolą 2

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 70 mln. Eur paskolą komercinio nekilnojamojo turto investicijų, plėtros ir...

Prekyba
2021.09.20
Televizijų metai: išaugęs žiūrimumas aštrina konkurenciją tarp komercinių kanalų ir LRT Premium 4

Nors ir skaičiuota, kad TV kanalai gana sėkmingai išgyveno pandemijos metus: komercinių GRP reklamos...

Rinkodara
2021.09.20
Prekės ženklai narcizų pievoje Premium

Labai seniai, kai Lietuva dar neturėjo ką veikti ir dėl to vakarais panardindavo akis į realybės šou...

Rinkodara
2021.09.19
Dar vienas e. prekybos maistu šuolis: „Barboros“, „LastMile“ ir „Rimi“ patirtis Premium

Pirmadienį įsigaliojo ribojimai prekybininkams, į kurių parduotuves, viršijančias 1.500 kv. m, pirkėjai...

Prekyba
2021.09.19
„PayPal“ neleis atsiskaityti už autorių teises internete pažeidžiantį turinį 4

Atsiskaitymų platforma „PayPal“ panaikino galimybę atsiskaityti už neteisėtai paskelbtą turinį, kurį Lietuvos...

Paslaugos
2021.09.19
„NielsenIQ“: duonos ir jos gaminių kategorija traukiasi Premium

Per pastaruosius metus, iki š. m. liepos, duonos, duonos gaminių ir kepinių kategorijos apyvarta susitraukė...

Prekyba
2021.09.18
K. Meschino ir „Akvilės“ partnerystė – milijonas unikalių etikečių 3

Bendrovė „Birštono mineraliniai vandenys“ su nuomonės formuotoja Karolina Meschino pasirašė bendradarbiavimo...

Rinkodara
2021.09.18
Brangūs verslo ginčai: penki jautriausi aspektai šiandien Premium

Nors pandemijos metais verslo ginčų bylų skaičius sumenko, daugiau matoma sąmoningumo ir bandymų spręsti...

Prekyba
2021.09.17
Į Gedimino prospektą grįžo multifunkcinė „express“ formato „Rimi“  

Dešimtmetį veikusi prekybos centre „G9“, po dviejų metų pertraukos „express“ formato „Rimi“ parduotuvė duris...

Prekyba
2021.09.16
„Akropolį“ į internetą kraustančiame „Trobų“ projekte – 30 nuomininkų Premium 7

„Vilniaus prekybos“ naujoji platforma „Trobos.lt“, siūlanti sostinės gyventojams įsigyti prekių iš Vilniaus...

Prekyba
2021.09.16
D. Dundulis apie poreikį rodyti galimybių pasą: yra parduotuvių, kur apyvarta krito 2 kartus Premium 41

Pirmosios dienos įsigaliojus ribojimams prekybininkams, į kurių parduotuves, viršijančias 1.500 kv. m,...

Prekyba
2021.09.16
„Swedbank“ komunikaciją Baltijos šalyse koordinuos K. Vanagas 1

„Swedbank“ Lietuvoje Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovas Kęstutis Vanagas pradeda eiti „Swedbank“...

Rinkodara
2021.09.15
„Maxima grupės“ pajamos dėl plėtros Lenkijoje ir e. komercijos augo 6,5%

„Maxima grupės“ konsoliduotosios pajamos per pirmąjį 2021 m. pusmetį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu...

Prekyba
2021.09.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku