2020-02-08 20:30

„McDonald‘s“ reklamos – be prekės ženklo ir pavadinimo

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Reklama – be logotipo, pavadinimo ir vaizdų, tačiau puikiai identifikuojama vartotojų. Reklamos agentūra „Leo Burnett“ pasitelkia minimalizmą, taip pabrėždama ikonišką „McDonald‘s“ prekės ženklo galią.

„Kiek prekių ženklų galėtų to imtis“, – retoriškai klausia portalas „Adweek“, rašydamas apie minimalistinę „McDonald’s“ lauko reklamą Londone.

Plakatuose, kuriuos kūrė reklamos agentūra „Leo Burnett London“ nėra nei greitojo maisto prekės ženklo, nei pavadinimo ar jokių produktų nuotraukų.

Vietoj jų – pagrindiniai ingredientai iš kurių daromi populiariausi „McDonald“s“ gaminiai („Filet-O-Fish“, „Egg McMuffin“ ir „Big Mac“). Atpažinti kokio prekės ženklo tai reklama, padeda ir naudojama spalvų paletė.

„McDonald‘s yra lyderis“, – teigia Pete Heyes, „Leo Burnett“ kūrybinis vadovas. – Tik keletas pasaulinių prekės ženklų gali taip komunikuoti.“

„Leo Burnett London“ nuotr. („Adweek“).

„Leo Burnett London“ nuotr. („Adweek“).

„Leo Burnett London“ nuotr. („Adweek“).

52795
130817
52791