„McDonald‘s“ reklamos – be prekės ženklo ir pavadinimo

Publikuota: 2020-02-08
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklama – be logotipo, pavadinimo ir vaizdų, tačiau puikiai identifikuojama vartotojų. Reklamos agentūra „Leo Burnett“ pasitelkia minimalizmą, taip pabrėždama ikonišką „McDonald‘s“ prekės ženklo galią.

„Kiek prekių ženklų galėtų to imtis“, – retoriškai klausia portalas „Adweek“, rašydamas apie minimalistinę „McDonald’s“ lauko reklamą Londone.

Plakatuose, kuriuos kūrė reklamos agentūra „Leo Burnett London“ nėra nei greitojo maisto prekės ženklo, nei pavadinimo ar jokių produktų nuotraukų.

Vietoj jų – pagrindiniai ingredientai iš kurių daromi populiariausi „McDonald“s“ gaminiai („Filet-O-Fish“, „Egg McMuffin“ ir „Big Mac“). Atpažinti kokio prekės ženklo tai reklama, padeda ir naudojama spalvų paletė.

„McDonald‘s yra lyderis“, – teigia Pete Heyes, „Leo Burnett“ kūrybinis vadovas. – Tik keletas pasaulinių prekės ženklų gali taip komunikuoti.“

nuotrauka::1

nuotrauka::2

nuotrauka::3

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2020.02.17
„Senukų“ pėdomis žengia ir IKEA Premium 1

Švedijos mažmeninės baldų ir namų sprendimų prekybos tinklas IKEA Lietuvoje pradeda teikti nemokamas...

Prekyba
2020.02.17
Prekybininkų komunikacijos skyriai nuolat balansuoja ties riba

Maistu prekiaujančių prekybininkų komunikacijos specialistų darbas yra specifinis ir jie nuolat sprendžia...

Rinkodara
2020.02.16
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
„Dvigubi“ prekių ženklai: leidžia kurti tai, ką vienas bijotų Premium

Bendradarbiavimas su kūrėjais gamintojams suteikia papildomą vertę, tvirtina tie, kas pabando, ypač jeigu...

Gazelė
2020.02.14
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
„Metų interviu“ titulą už ES investicijų analizę pelnė „Verslo žinių“ žurnalistas J. Gapšys 1

Ketvirtadienį Vilniuje Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje įvyko konkurso „ES investicijų efektyvumas...

Rinkodara
2020.02.13
VMVT: atsakomybė dėl užterštos mėsos tenka ir „Biovelai“, ir „Maximai“ 1

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) inspektoriai, atlikę papildomus tyrimus teigia, kad...

Prekyba
2020.02.13
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
Lietuvos pristatymo strategiją kurs „New!“ su partneriais

Vyriausybės kanceliarija pasirašė sutartį su reklamos agentūra „New!“ (UAB „New Agency“) dėl Lietuvos...

Rinkodara
2020.02.12
Vidinės komunikacijos proceso spragos „Maximai“ sukėlė krizę  Premium

Dar penktadienį atrodė, kad „Maximos“ reakcija ir komunikacija pavyzdinė – galimai salmonelėmis užkrėsta...

Rinkodara
2020.02.12
Reklamos agentūra „Clinic 212“ steigia naują padalinį

Kūrybinė reklamos agentūra „Clinic 212“ stiprina savo pozicijas rinkoje – atidarė naują ženklodaros ir...

Rinkodara
2020.02.11
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
L. Aleksandravičė: patys vartotojai tampa „influencerių reklamos policija“ Premium

Gruodį paskelbusi rekomendacines gaires, kaip influenceriai turi žymėti reklamą socialiniuose tinkluose,...

Rinkodara
2020.02.11
„Achemos grupė“ uždaro dar dvi bendroves

Koncernas „Achemos grupė“ tęsia veiklų gryninimo procesą ir atsisako nepagrindinių veiklų. Šiandien pradedama...

Rinkodara
2020.02.10
Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai Premium 1

Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios...

Rinkodara
2020.02.10
Kodėl verslo įkūrėjai patys yra ir pardavėjai 1

Net jei įmonė veikia kelis dešimtmečius, jos įkūrėjui verta retsykiais produktus parduoti pačiam. Ypač tai...

Gazelė
2020.02.09
Siekiant suburti lojalių klientų, pirmiausia reikia jų pritraukti

Nuolatiniai, patikimi ir grįžtantys klientai dažnam verslui svarbiau nei nauji. Visgi siekiant įgyti lojalių...

Gazelė
2020.02.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus