„Lidl“ tęsia komunikacijos liniją su darbuotojais

Naujosios kampanijos veidais tapo trys „Lidl“ darbuotojai: Ignas iš Panevėžyje, Vaida iš Tauragėje ir Austėja iš Elektrėnuose veikiančių „Lidl“ parduotuvių. Visi jie kviečia prisijungti būsimus kolegas, akcentuodami darbo „Lidl“ parduotuvėse išskirtinumų – dinamiką.
„Eiti į darbą žinant, kad darysi tą patį, per tą patį? Ačiū, ne“, – reklaminiame plakate sako Vaida ir priduria, kad „Lidl“ parduotuvėse tai negresia, nes darbuotojai čia nuolat keičiasi užduotimis, todėl vietos rutinai nelieka.
„Visi „Lidl“ darbuotojai nuolat keičiasi atsakomybėmis: dirba kasose, kepykloje, rūpinasi prekių šviežumu, asortimentu lentynose. Atliktos lojalių darbuotojų apklausos būtent šią savybę išskyrė, kaip didelę papildomą vertę savo darbe, greta palankių darbo sąlygų, draugiško kolektyvo, vidinės karjeros galimybių“, – teigia Elena Šilovaitė, tinklo Rinkodaros departamento vadovė.
Ji pažymi, kad „Lidl“ reklaminė komunikacija pasižymi nuoširdumu ir tikrumu – reklamos herojais pastaruoju metu tampa tikri darbuotojai ir tikri partneriai, realūs jų tiekėjai, Lietuvos ūkininkai.
„Mūsų dėmesys produktų šviežumui ir kokybei – nuolatinis, todėl norime apie tai kalbėti originalia ir įtikinančia forma“, – kalba E. Šilovaitė.
VŽ rašė, kad įmonės pastaraisiais metais vis dažniau savo reklamose pasitelkia įmonės darbuotojus. Taip ne vienerius metus elgiasi „Eurovaistinių“ tinklas, „Circle K“. Tuo keliu nuėjo ir „Apranga“, šį pavasarį savo reklamos komunikacijoje pristačiusi realius žmones–darbuotojus ir jų asmeninius pomėgius: motociklus, meną, keliones.
Šį rudenį „Apranga“ pratęsė šią kampaniją, modelio profesiją pasiūliusi pasimatuoti darbuotojų vaikams.