„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai

Publikuota: 2019-08-19
VŽ koliažas iš kampanijos nuotraukų.
VŽ koliažas iš kampanijos nuotraukų.

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos liniją, kurios ašis – įmonės darbuotojai.

Šį kartą modelio profesiją „Apranga“ pasimatuoti pasiūlė darbuotojų vaikams.

„Vaikų fotosesija – tęstinė projekto dalis. Prieš tai pavasarį prie įmonės reklaminės kampanijos prisijungę darbuotojai pasidalijo įspūdžiais, kaip į visą procesą įsitraukė ir jų šeimų nariai: vertino nuotraukas ir vėliau stebėjo jas mieste. Sulaukus daug teigiamų vertinimų tiek iš dalyvių, tiek iš kitų darbuotojų, kilo idėja įtraukti ir darbuotojų vaikus į „Apranga“ tinklo komunikaciją“, – kalba Agnė Brukštaitė-Fominienė, APB „Apranga“ Rinkodaros skyriaus vadovė.

Ji priduria, kad atsižvelgiant į tai, kokio susidomėjimo sulaukė, ir ateityje ketina įgyvendinti daugiau panašių projektų.

„Smagu, kad tokios veiklos domina darbuotojus ir leidžia sukurti naujų patirčių, didinančių įsitraukimą į įmonės veiklą ir motyvaciją. Vaikų diena tikrai pranoko lūkesčius, todėl svarstome, kaip šią idėją išplėsti. Ko gero, visam biurui buvo ne mažiau smagu nei modeliais tapusiems vaikams“, – nusišypso A. Brukštaitė-Fominienė.

VŽ rašė, kad šį pavasarį „Apranga“ savo reklamos komunikacijoje pristatė realius žmones–darbuotojus ir jų asmeninius pomėgius: motociklus, meną, keliones, sukūrė jų gyvenimo būdą ir hobius atitinkantį įvaizdį ir surengė fotosesiją, o šias nuotraukas naudojo komunikacijoje.

Šį kartą bendrovė pakvietė darbuotojų vaikus į fotosesiją, o jų nuotraukos tapo artėjančio rudens–žiemos sezono reklamine kampanija parduotuvėse ir socialiniuose tinkluose.

Fotosesijai buvo paskirta viena diena įmonės biure. Vaikai rinkosi aprangą, fotografavosi ir pasakojo, „kuo svajoja būti užaugę“.

Vaikų apsilankymas biure fotosesija nesibaigė – daugiau nei dvi dešimtys vaikų vėliau biure turėjo galimybę susipažinti ir pamatyti, kaip atrodo diena ofise.

„Tad kelių valandų fotosesija virto vaikų diena biure – vaikai domėjosi, ką veikia jų tėvai, o kolegos susipažino su biure apsilankiusiais jaunaisiais modeliais“, – pasakoja A. Brukštaitė-Fominienė.

Su panašia rudens kampanija šiemet startavo ir kanceliarinių prekių pardavėja „Officeday“, pakvietusi darbuotojų vaikus dalyvauti reklamoje.

VŽ rašė, kad įmonės pastaraisiais metais vis dažniau savo reklamose pasitelkia įmonės darbuotojus. Taip ne vienerius metus elgiasi „Eurovaistinių“ tinklas, „Circle K“ ir t.t.

Pavasarį šiuo keliu nuėjo ir „Lidl Lietuva“. Prekybininkės tada nufilmuoto įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje dirbantys darbuotojai.

FOTOGALERIJA „Officeday“, rudens kampanija. (4 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau