„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai

Publikuota: 2019-08-19
VŽ koliažas iš kampanijos nuotraukų.
VŽ koliažas iš kampanijos nuotraukų.

Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė „Apranga“ tęsia šį pavasarį startavusios reklaminės kampanijos liniją, kurios ašis – įmonės darbuotojai.

Šį kartą modelio profesiją „Apranga“ pasimatuoti pasiūlė darbuotojų vaikams.

„Vaikų fotosesija – tęstinė projekto dalis. Prieš tai pavasarį prie įmonės reklaminės kampanijos prisijungę darbuotojai pasidalijo įspūdžiais, kaip į visą procesą įsitraukė ir jų šeimų nariai: vertino nuotraukas ir vėliau stebėjo jas mieste. Sulaukus daug teigiamų vertinimų tiek iš dalyvių, tiek iš kitų darbuotojų, kilo idėja įtraukti ir darbuotojų vaikus į „Apranga“ tinklo komunikaciją“, – kalba Agnė Brukštaitė-Fominienė, APB „Apranga“ Rinkodaros skyriaus vadovė.

Ji priduria, kad atsižvelgiant į tai, kokio susidomėjimo sulaukė, ir ateityje ketina įgyvendinti daugiau panašių projektų.

„Smagu, kad tokios veiklos domina darbuotojus ir leidžia sukurti naujų patirčių, didinančių įsitraukimą į įmonės veiklą ir motyvaciją. Vaikų diena tikrai pranoko lūkesčius, todėl svarstome, kaip šią idėją išplėsti. Ko gero, visam biurui buvo ne mažiau smagu nei modeliais tapusiems vaikams“, – nusišypso A. Brukštaitė-Fominienė.

VŽ rašė, kad šį pavasarį „Apranga“ savo reklamos komunikacijoje pristatė realius žmones–darbuotojus ir jų asmeninius pomėgius: motociklus, meną, keliones, sukūrė jų gyvenimo būdą ir hobius atitinkantį įvaizdį ir surengė fotosesiją, o šias nuotraukas naudojo komunikacijoje.

Šį kartą bendrovė pakvietė darbuotojų vaikus į fotosesiją, o jų nuotraukos tapo artėjančio rudens–žiemos sezono reklamine kampanija parduotuvėse ir socialiniuose tinkluose.

Fotosesijai buvo paskirta viena diena įmonės biure. Vaikai rinkosi aprangą, fotografavosi ir pasakojo, „kuo svajoja būti užaugę“.

Vaikų apsilankymas biure fotosesija nesibaigė – daugiau nei dvi dešimtys vaikų vėliau biure turėjo galimybę susipažinti ir pamatyti, kaip atrodo diena ofise.

„Tad kelių valandų fotosesija virto vaikų diena biure – vaikai domėjosi, ką veikia jų tėvai, o kolegos susipažino su biure apsilankiusiais jaunaisiais modeliais“, – pasakoja A. Brukštaitė-Fominienė.

Su panašia rudens kampanija šiemet startavo ir kanceliarinių prekių pardavėja „Officeday“, pakvietusi darbuotojų vaikus dalyvauti reklamoje.

VŽ rašė, kad įmonės pastaraisiais metais vis dažniau savo reklamose pasitelkia įmonės darbuotojus. Taip ne vienerius metus elgiasi „Eurovaistinių“ tinklas, „Circle K“ ir t.t.

Pavasarį šiuo keliu nuėjo ir „Lidl Lietuva“. Prekybininkės tada nufilmuoto įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje dirbantys darbuotojai.

FOTOGALERIJA „Officeday“, rudens kampanija. (4 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 5

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 17

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
„Google“ Prancūzijoje skirta beveik 1 mlrd. Eur bauda 13

Technologijų milžinei „Google“ Prancūzija skyrė beveik 1 mlrd. Eur baudą, kad būtų nutrauktas kelerius metus...

Rinkodara
2019.09.13
Latvijos „Dienas Bizness“ tampa savaitraščiu 4

Vienas iš seniausių Latvijos laikraščių „Dienas Bizness“ nebebus spausdinamas darbo dienomis – tampa...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 12

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Iki“ pristatė parduotuvę, kurioje visos kainų etiketės – skaitmenizuotos 3

Prekybos tinklas „Iki“ tęsia parduotuvių modernizaciją ir vienoje iš sostinėje įsikūrusių parduotuvių...

Prekyba
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau