„Aprangos“ komunikacijoje – įmonės darbuotojų vaikai

Šį kartą modelio profesiją „Apranga“ pasimatuoti pasiūlė darbuotojų vaikams.
„Vaikų fotosesija – tęstinė projekto dalis. Prieš tai pavasarį prie įmonės reklaminės kampanijos prisijungę darbuotojai pasidalijo įspūdžiais, kaip į visą procesą įsitraukė ir jų šeimų nariai: vertino nuotraukas ir vėliau stebėjo jas mieste. Sulaukus daug teigiamų vertinimų tiek iš dalyvių, tiek iš kitų darbuotojų, kilo idėja įtraukti ir darbuotojų vaikus į „Apranga“ tinklo komunikaciją“, – kalba Agnė Brukštaitė-Fominienė, APB „Apranga“ Rinkodaros skyriaus vadovė.
Ji priduria, kad atsižvelgiant į tai, kokio susidomėjimo sulaukė, ir ateityje ketina įgyvendinti daugiau panašių projektų.
„Smagu, kad tokios veiklos domina darbuotojus ir leidžia sukurti naujų patirčių, didinančių įsitraukimą į įmonės veiklą ir motyvaciją. Vaikų diena tikrai pranoko lūkesčius, todėl svarstome, kaip šią idėją išplėsti. Ko gero, visam biurui buvo ne mažiau smagu nei modeliais tapusiems vaikams“, – nusišypso A. Brukštaitė-Fominienė.
VŽ rašė, kad šį pavasarį „Apranga“ savo reklamos komunikacijoje pristatė realius žmones–darbuotojus ir jų asmeninius pomėgius: motociklus, meną, keliones, sukūrė jų gyvenimo būdą ir hobius atitinkantį įvaizdį ir surengė fotosesiją, o šias nuotraukas naudojo komunikacijoje.
Šį kartą bendrovė pakvietė darbuotojų vaikus į fotosesiją, o jų nuotraukos tapo artėjančio rudens–žiemos sezono reklamine kampanija parduotuvėse ir socialiniuose tinkluose.
Fotosesijai buvo paskirta viena diena įmonės biure. Vaikai rinkosi aprangą, fotografavosi ir pasakojo, „kuo svajoja būti užaugę“.
Vaikų apsilankymas biure fotosesija nesibaigė – daugiau nei dvi dešimtys vaikų vėliau biure turėjo galimybę susipažinti ir pamatyti, kaip atrodo diena ofise.
„Tad kelių valandų fotosesija virto vaikų diena biure – vaikai domėjosi, ką veikia jų tėvai, o kolegos susipažino su biure apsilankiusiais jaunaisiais modeliais“, – pasakoja A. Brukštaitė-Fominienė.
Su panašia rudens kampanija šiemet startavo ir kanceliarinių prekių pardavėja „Officeday“, pakvietusi darbuotojų vaikus dalyvauti reklamoje.
VŽ rašė, kad įmonės pastaraisiais metais vis dažniau savo reklamose pasitelkia įmonės darbuotojus. Taip ne vienerius metus elgiasi „Eurovaistinių“ tinklas, „Circle K“ ir t.t.
Pavasarį šiuo keliu nuėjo ir „Lidl Lietuva“. Prekybininkės tada nufilmuoto įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje dirbantys darbuotojai.