Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas
Užsiliūliavusiems bandymu pavergti jaunesniąją auditoriją, taip pat reikėtų nusiimti rožinius akinius, ir labiau orientuotis į vyresnio amžiaus segmentą – žmones, turinčius didesnę perkamąją galią.
Tokiomis mintimis dalijosi Bobas Hoffmanas, pasaulinių reklamos bestselerių „Rinkodarininkai yra iš Marso, vartotojai iš Naujojo Džersio“ (Marketers are from Mars, costumers are from New Jersey), „Blogi vyrukai: kaip reklama iš nedidelio erzelio virto milžiniška grėsme“ (Badmen: how advertising went from a minor annoyance to a major menace) ir kt., pranešėjas, buvęs kelių reklamos agentūrų vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai