2018-12-16 07:00

Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros biudžetus, ypatingai skaitmeninė erdvėje.

Užsiliūliavusiems bandymu pavergti jaunesniąją auditoriją, taip pat reikėtų nusiimti rožinius akinius, ir labiau orientuotis į vyresnio amžiaus segmentą – žmones, turinčius didesnę perkamąją galią.

Tokiomis mintimis dalijosi Bobas Hoffmanas, pasaulinių reklamos bestselerių „Rinkodarininkai yra iš Marso, vartotojai iš Naujojo Džersio“ (Marketers are from Mars, costumers are from New Jersey), „Blogi vyrukai: kaip reklama iš nedidelio erzelio virto milžiniška grėsme“ (Badmen: how advertising went from a minor annoyance to a major menace) ir kt., pranešėjas, buvęs kelių reklamos agentūrų vadovas.

52795
130817
52791