„Tele2“ reklaminei kampanijai – „Golden Drum“ apdovanojimai

„Dirbame ne dėl apdovanojimų, tačiau būtent jie įrodo komandinio darbo reikšmę siekiant geriausio rezultato. Turime stiprią komandą ir puikius partnerius, todėl galime drąsiai svajoti, kurti ir nuveikti dar daugiau“, – išplatintame pranešime teigia Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
„Golden Drum“ apdovanojimuose „Grand Prix“ statulėlę „U. Funkcinio efektyvumo“ (angl. U. Functional Efficiency) kategorijoje pelniusi reklama buvo ypatingai gerai įvertinta ir žiuri prezidento Dushano Drakalskio. Anot jo, šis apdovanojimas komisijai yra „itin svarbus, nes būtent jis reprezentuoja, kur keliauja visa reklamos industrija, o šis darbas – magiškas“.
„Laisvo interneto“ reklama iš „Golden Drum“ festivalio parsivežė ir antrą statulėlę – buvo įvertinta sidabru „T. Prekės ženklo kūrimo“ (angl. T. Brand Building) kategorijoje.
Kaip skelbiama „Tele2“ vaizdo klipe, pristatančiame kampaniją, kurios metu mobilus namas su internetu buvo pakeltas į orą balionu, šios paslaugos pardavimai per pirmąjį kampanijos mėnesį padidėjo net 156%, o vartotojų srautai svetainėje išaugo dvigubai.
Apdovanojimus skinančią „Tele2“ kampaniją kūrė agentūra „Adell Taivas Ogilvy“.
Kampanija „Laisvas internetas“ šiemet taip pat pateko tarp finalininkų „Kanų liūtų“ festivalyje, JAV laimėjo prestižinį „Clio“ apdovanojimą.
Be šios su laimėjimais grįžusios reklaminės kampanijos tarp finalininkų buvo ir dar vienas agentūros telekomunikacijų bendrovei kurtas darbas – „4G Muzika“, taip pat kampanija „Stumbro Starka“ (kartu su kūrybos namais „Dansu“).
Šiemetiniame konkurse Slovėnijoje „Golden Drum“, vykusiame 25 kartą, varžėsi 28 valstybės, kurių agentūros pateikė per 1.200 reklamos darbų. Daugiausiai darbų pateikė Rumunija (188, arba 165% daugiau nei praėjusiais metais), taip pat Rusija (149 darbai).