2018-10-12 19:29

D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos

Kampanijos nuotrauka.
Kampanijos nuotrauka.
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos „Palaikyk“. Priešingai, tarnyba teigia, kad kampanija, su kuria siekta paskatinti visuomenę palaikyti smurtą patiriančias moteris, o ne teisti, viršijo lūkesčius.

Minėtame kampanijos klipe smurtą patyrusi moteris kreipiasi į draugę, motiną, policijos pareigūnus, vaiko teisių apsaugos darbuotojus, teisėjus, kunigus, tačiau vietoj pagalbos sulaukia teiginių: „Šeima yra brangiausias turtas, privalai klausyti savo vyro“, „O ką jūs pati jam pasakėt, gal iš kantrybės išvedėt?“, „Ar būtina ardyti santuoką? Ką negalite susitarti su vyru?“, „Nedaryk šeimai gėdos, kaip vaikai augs be tėvo?“ ir t.t.

Kampanijos kritikai pradėjo žerti pareiškimus, kad reklama diskredituoja ir mažina pasitikėjimą valstybinėmis institucijomis – policija, teismais, vaiko teisių apsaugos tarnyba – galinčias ir turinčias padėti smurtą patiriančiai moteriai.

52795
130817
52791