D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos Palaikyk. Priešingai, tarnyba teigia, kad kampanija, su kuria siekta paskatinti visuomenę palaikyti smurtą patiriančias moteris, o ne teisti, viršijo lūkesčius.
Minėtame kampanijos klipe smurtą patyrusi moteris kreipiasi į draugę, motiną, policijos pareigūnus, vaiko teisių apsaugos darbuotojus, teisėjus, kunigus, tačiau vietoj pagalbos sulaukia teiginių: Šeima yra brangiausias turtas, privalai klausyti savo ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti