2018-05-21 09:00

Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Didžiausią ištikimų pirkėjų grupę užsiauginę prekių ženklai – „Džiugas“, „Bioderma“, „Borjomi“ ir „Auga“. Lyderiai pagal prekės ženklo patirties indeksą – „Džiugas“ ir „Borjomi“.

Tokius duomenis pateikia tyrimų bendrovė „Synopticom“, atlikusi vartotojų nuomonės tyrimą, kuriame analizavo konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalininkus, 28 prekių ženklus iš 4-ių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.

VŽ primena, kad finalininkus komisija atrinko, remdamasi tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis. Svarbiausias atrankos kriterijus – per 2017 m., palyginti su ankstesniais metais, augę pardavimai verte ir kiekiu. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija.

52795
130817
52791