Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai
Tokius duomenis pateikia tyrimų bendrovė „Synopticom“, atlikusi vartotojų nuomonės tyrimą, kuriame analizavo konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalininkus, 28 prekių ženklus iš 4-ių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.
VŽ primena, kad finalininkus komisija atrinko, remdamasi tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis. Svarbiausias atrankos kriterijus – per 2017 m., palyginti su ankstesniais metais, augę pardavimai verte ir kiekiu. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai