Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai

Tokius duomenis pateikia tyrimų bendrovė „Synopticom“, atlikusi vartotojų nuomonės tyrimą, kuriame analizavo konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalininkus, 28 prekių ženklus iš 4-ių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių.
VŽ primena, kad finalininkus komisija atrinko, remdamasi tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis. Svarbiausias atrankos kriterijus – per 2017 m., palyginti su ankstesniais metais, augę pardavimai verte ir kiekiu. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai