Reklamos rinką augina didžiųjų konkurencija

Rinkos tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ metinę reklamos stebėseną atlieka keliais etapais: surenka duomenis iš audituojamų žiniasklaidos kanalų ir atlieka reklamos rinkos ekspertų apklausą. Apklausa atliekama, siekiant įvertinti visą interneto reklamos rinką, ne vien reklamjuostes lietuviškuose portaluose, bet ir prekės ženklų išlaidas socialiniuose tinkluose, tarptautinėse platformose, kurios Lietuvai duomenų nepateikia. Įvertinę ir jas, galime matyti tikslesnį Lietuvos reklamos rinkos vaizdą.
Pirmuoju atveju, suskaičiavus reklamos investicijas lietuviškoje žiniasklaidoje, rinkos apimtis siekia 111,2 mln. Eur, o, pridėjus verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, Lietuvos reklamos rinkos apimtis 2017 m. buvo 147,4 mln. Eur. Atitinkamai 2016 m. visa reklamos rinka sudarė 139,1 mln. Eur, tad matome 6% šuolį.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai