2018-03-28 09:00

Reklamos rinką augina didžiųjų konkurencija

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Pridėjus verslo investicijas į reklamą užsienio portaluose, bendras rinkos augimas buvo 6%. Sustiprėjus konkurencijai, reklamos investicijas didino bemaž visi didieji prekės ženklai.

Rinkos tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ metinę reklamos stebėseną atlieka keliais etapais: surenka duomenis iš audituojamų žiniasklaidos kanalų ir atlieka reklamos rinkos ekspertų apklausą. Apklausa atliekama, siekiant įvertinti visą interneto reklamos rinką, ne vien reklamjuostes lietuviškuose portaluose, bet ir prekės ženklų išlaidas socialiniuose tinkluose, tarptautinėse platformose, kurios Lietuvai duomenų nepateikia. Įvertinę ir jas, galime matyti tikslesnį Lietuvos reklamos rinkos vaizdą.

Pirmuoju atveju, suskaičiavus reklamos investicijas lietuviškoje žiniasklaidoje, rinkos apimtis siekia 111,2 mln. Eur, o, pridėjus verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, Lietuvos reklamos rinkos apimtis 2017 m. buvo 147,4 mln. Eur. Atitinkamai 2016 m. visa reklamos rinka sudarė 139,1 mln. Eur, tad matome 6% šuolį.

52795
130817
52791