Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Publikuota: 2018-02-20
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai šimtmečio proga.

Vienas jų – plačiai socialinėje erdvėje nuskambėjęs „Lietuvos geležinkelių“ sveikinimas su maestro Donatu Katkumi priešakyje.

Kaip skaičiuoja bendrovė, per ilgąjį savaitgalį „Lietuvos geležinkelių“ mašinistų gebėjimą galingus lokomotyvus paversti Tautišką giesmę grojančiais muzikos instrumentais iš viso įvertino daugiau kaip 1,4 mln. socialinių tinklų vartotojų ir šis skaičius vis auga.

Per tris paras socialiniuose tinkluose juo buvo pasidalinta daugiau kaip 15.000 kartų, be to, klipas sulaukė per 14.500 reakcijų.

Sveikinimo idėja ir scenarijus – pačių „Lietuvos geležinkelių“, techninį įgyvendinimą padėjo įgyvendinti komunikacijos agentūra „VIP Communications“.

„Tokių įspūdingų rodiklių pasiekėme visai nereklamuodami įrašo socialiniuose tinkluose“, – pasidžiaugia Mantas Dubauskas, „Lietuvos geležinkelių“ Komunikacijos vadovas.

Ir lauko reklamoje

Dar viena Šimtmečio dovana Lietuvai – vienoje judriausių Vilniaus miesto gatvių praeivius ir vairuotojus pasitinkantis išskirtinis visuomenės veikėjo, Nepriklausomybės akto signataro, gydytojo Jono Basanavičiaus portretas lauko reklamoje.

Tai lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ ir menininkės Jolitos Vaitkutės 100 kv. m. šventinis palinkėjimas.

„Tokia unikali galimybė pasitaiko tik kartą per šimtmetį, tad ilgai ieškojome prasmingos idėjos bei simboliškos vietos sinergijos. Jono Basanavičiaus gatvė ir 100 kv. m. ploto reklamos siena tapo vieta ir idėja, kuriai pritarėme iš karto“, – kalba Žaneta Fomova, „JCDecaux Lietuva“ vadovė.

Šis stendas vilniečius ir miesto svečius džiugins dvi savaites.

„Kauno Grūdai“ Lietuvos šimtmečio proga pristatė naują produktą – miltus su B grupės vitaminais. Kartu su naujuoju produktu, buvo parengta ir kampanija „Mamos įkvepia“. Joje dėmesio centre atsiduria mamos, kurios įkvėpė savo vaikus siekti didesnių tikslų. Reklamą kūrė agentūra „Love“.

Dar vienas Lietuvos istorija alsuojantis darbas – kūrybos studijos „Wide Wings“ pristatyta istorija apie Raimundą Drevininkaitį. Klipe sukasi istorija apie daugiau nei prieš 20 metų veterinarijos pirmakursį kartu su draugu Vaidu Kolega išdrįsusį nepaisyti sovietinių okupantų režimo ir slapta iškėlusi Trispalvę virš Šakių mokyklos stogo.

Ir kiti darbai

Tarp savaitės naujų reklamų – ir „Telesofto“ kampanija renginiui „Mobile World Congress“. Šis klipas kurtas Indonezijoje, Barselonoje ir Lietuvoje. Prie jo talkino Antonio Bechtle, agentūros „Bechtle & Milzarajs“ kūrybos vadovas ir partneris, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ dėstytojas.

Tarp naujų darbų ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto reklaminė kampanija, raginanti pasirinkti teisingą studijų kryptį.

Kviečiame reklamos agentūras, įmonių rinkodaros skyrius dalintis savo naujausiais reklaminiais klipais, spaudos darbais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau